Spannend girly heel veel suc6 ! Cc93 jeetje dat is flink schrikken zeg ik op dat toch alles in orde blijkt te zijn heel veel suc6 zal voor je duimen....
Hier alles oké, oef. Hij was wel wéér koppig want wilde enkel zijn rug tonen. Ze heeft dus niet kunnen checken op een hazenlipje, maar zei ons geen enkele indicatie te hebben dat dat zo zou zijn en dat ze dat volgende keer zouden bekijken. Werd geschat op 24 cm en 400 gram bij 21 weken. Dat mijn vriendin hem nog niet voelt blijkt ook niet abnormaal te zijn, ze zei dat sommige kindjes echt gewoon rustiger zijn dan andere... cc93: ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt!
wow jullie zijn ineens snel met reageren haha. 28 maart uitgerekend. morgen 20 weken!! het gaat snel nu zeg ... maar geniet elke dag volop van mn buik en de bewegingen ♡♡♡
Gisteren avond de 20 weken echo gehad. Was erg zenuwachtig... maar dat schijnt vaker voor te komen bij een tweede. Gelukkig was ons wondertje helemaal in orde. Liet ziet erg goed zien. Kwa groei ligt hij helemaal op schema (ik heb last van een verstoorde glucose) dus dat was fijn om te horen. En ja... we krijgen er nog een mannetje bij zo trots !!! Over 10 weekjes hebben we de eerste groeiecho. Kunnen we weer even gluren naar ons mooie mannetje. Succes voor alle dames die nog moeten !
Super dames heerlijk hè die gerustelling!! Hier nog een foto van ons kereltje overduidelijk toch? Foto draait wel hoezo weet ik ook niet. Sanne ook een buik fotootje?
Zoetje ik zal snel een buikfoto maken Ik kan jou foto niet helemaal plaatsen maar ik neem aan dat het uitsteeksel zijn piemeltje is
Hier ook een fotootje van ons duimende mannetje met de 20 weken echo! (is ook meteen de duidelijkste foto die we hebben, want daarna lag hij steeds met twee handen/armen omhoog voor zijn gezicht!)
Wat een leuke foto Nova ! Ons manneke zat ook steeds met zn handen bij zn gezicht... maar dat was heel herkenbaar... is een familiekwaal... mijn man, zijn broertje en onze zoon zitten altijd aan hun oren echt zo grappig dat je nu al kunt zien dat deze dat ook al doet haha
Hihi miss dragonfly wat grappig! Onze zoon zit vaak aan zijn wimpers, maar heeft het van niemand voor zover we weten. Vooral als hij moe is, zo grappig! Op het kdv is hij de enige zeiden ze haha Vandaag 20 weken, jippie!
Wij hadden vandaag onze 20weken echo en zijn helemaal goedgekeurd! Overduidelijk een jongen. Ik gooi er nog snel een fototje bij, hij is nog wat verlegen! (Hij draait de foto weer...)
Ik heb hem morgen en ben op van de zenuwen ppfff.. Heb vanaf dag 1 al. Slecht gevoel ppfff.. En wat zal het worden een 4e boy of komt iemand mama versterken in deze mannen gezin?? Ben benieuwd.. Eerst maar de gezondheid.. Ben dan 19w en 1 dag.. Vk wilde hem vervroegen