Stel dwarsliggers!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sasjuh, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Vandaag op controle geweest bij.de vk.
    Wat bleek, meneertje ligt lekker dwars...
    Ach ja, waarom zou hij het anders doen dan zijn zus?
    Zij lag tot op het laatste nog heerlijk dwars (letterlijk en figuurlijk).
    Nu is het te hopen dat meneer dit niet volhoud want eerlijk gezegd voelt het niet echt prettig als meneer gaat schoppen terwijl hij dwars ligt, en het is al helemaal niet grappig met een harde buik.
    Gelukkig heeft ie nog ruimte zat om zich te draaien (hoewel dit echt niet zo aanvoelt! ;)) en hebben we nog even de tijd.
    Zou hij dit nog op het laatste doen dan wordt het een ks....(draai alsjeblieft!!)
    Nou ja, donderdag heb ik weer een echo en dan zien we hoe meneer gegroeid is en hoe hij ligt.

Maar het is me net heel duidelijk geworden van wie ze dit hebben.....en ja, je raad het al, van pappa!
    Hij lag net heerlijk dwars in bed! :x
    En schuiven ho maar!
    Heerlijk die koppigheid van hem.....*zucht* dit gaat wat worden hahahaha!

En zo zijn er wel meer dingetjes die ons manneke nu doet wat ons meiske ook deed.
    Beide waren ze gauw met zichzelf te 'showen' bij de geslachtsbepaling en dus ook niet preuts hihihi.
    Zijn oren dicht houden als het wat te lawaaierig is (dat was te zien op de termijnecho en geslachtsbepaling), iets wat zijn grote zus nu nog doet.
    Y. was er goed in om de boel te verbouwen en ons manneke doet niet onder voor der (je zou ze bijna een cadeaubon van de H.ornbach willen geven).

Het is nu alleen te hopen dat meneer ietwat minder koppig is dan zus bij de bevalling.

Zijn er andere dames die bij een tweede zwangerschap overeenkomsten merkten of zagen qua gedrag?
    Vind het zelf wel apart, nu is al te merken dat ze op elkaar lijken :D

2. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merk dat d al behoorlijk zwaar was en dit meneertje ook al en beide lieten hun gezicht niet goed zien, ook deed d behoorlijk shoppen op mn blaas en je raad het al deze dus ook. En schoppen kunnen ze beiden heel goed.

Ben benieuw hoe zwaar deze wordt want mn eerste zoon was 4 kg bij de geboorte.

Ben benieuwd hoe het allemaal vorderd in de zwangerschap ben pas 22 weken

3. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Vandaag bij de groeiecho bleek hij zich weer gedraaid te hebben.
    Hij lag qua groei maar twee dagen achter, en weegt nu 1868gr. ongeveer hetzelfde als zijn zus.
    Met Sinterklaas weer een echo, en dan.maar weer hopen dat ie zijn hoofdje beneden houdt :)

4. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Hier merk ik dat beide kids druk worden als ik in de auto zit.. mijn zoon is nu nog steeds autogek, dus ben benieuwd wat zijn broertje gaat doen. Ik wordt iig flink geschopt in de auto:D bij beide zwangerschappen dus.

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Haha toevallig!
    Hier ook, dochter vind auto' s ook geweldig en broertje schopt ook ddruk tijdens het autorijden :D

Deel Deze Pagina