Wij hebben de geslachtsecho gehad, waren er van te voren heilig van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen en zagen ons zelf ook met een kleine meid! De echo gehad en het is jongen !! Moeten ff omschakelen nu... Wie had dit nog meer?
Ik had hetzelfde en moest ook omschakelen. Ik was er zo van overtuigd dat het een meisje was dat ik echt verbaasd was dat ik het blijkbaar mis had
Jahoor, had ik ook, maar dan andersom. Al voordat ik zwanger was, was ik ervan overtuigd dat ik een jongetjesmoeder zou zijn. Toen ze tijdens de echo zeiden: "Het is een meisje!" was ik even heel verbaasd. "Ohja, dat kon natuurlijk ook nog," dacht ik
Had dat bij mijn dochtertje.....was er heilig van overtuigd dat het een jongentje was maar toch een meisje, zag mezelf helemaal niet als een meisjesmoeder. Is helemaal goed gekomen. Vind t heerlijk!!! Woensdag heb ik de 20 weken echo en hopen we ook te horen wat t is. Denk nu meisje, maar wie weet zit ik er weer compleet naast
Hier hebben we met 15+2 de geslachtsbepaling laten doen. Vorig jaar hebben we een dochtertje gekregen, ik was er toen van overtuigd dat het een jongen zou zijn omdat ik een meisje stiekem wel heel leuk zou vinden, het bleek toen toch echt een meid. Ik had dan nu ook geen idee van wat het zou worden. Toen de echoscopist zei dat het een zoon werd moesten we ook echt even omschakelen terwijl ik me op beide geslachten had ingesteld. Heb tot 20 wekenecho ook nog wel zoiets gehad van ' misschien hebben ze het toch verkeerd' Het is en blijft toch echt een jongen. Ik ben natuurlijk hartstikke blij met een jongen, maar het is gewoon wennen omdat we zo aan een meisje gewend zijn. Ik denk dat het na de bevalling ook echt niets uitmaakt of er nou een pieletje aan zit of niet, maar voor nu ben ik nog steeds aan het wennen aan de gedachte haha
Ik heb mezelf ook altijd als meisjesmama gezien, maar toen ik op de echo zag dat het een jongetje was, was het ook heel snel goed. Heb denk ik een paar uurtjes aan het idee moeten wennen en ben toen helemaal enthousiast jongensspulletjes gaan shoppen. Nu hij er is ben ik echt zo ontzettend blij met mijn geweldig stoere mannetje! Ik kan me nu al niks meer voorstellen bij een meisje Jouw gevoel komt straks helemaal goed hoor, maak je geen zorgen! Jongetjes zijn zo leuk
Gefeliciteerd met jullie zoon! En heel herkenbaar. Ik heb bij mijn 4de (meisje) en 5de (jongen) kindje wel moeten omschakelen, omdat het niet was wat ik verwacht had. Ook deze keer zal het omschakelen zijn als het niet is wat ik verwacht dat het is.. Dinsadg weet ik meer gelukkig, want ik ben reuzebenieuwd!
Ik had dit gevoel ook en nu weer! Bij mijn zoontje zag ik een meid voor me en moest ik echt even aan het idee van een jongen wennnen. Nu ben ik zooooooo dolblij met m'n kleine ventje en was er nu ook echt van overtuigd (en al helemaal ingesteld) dat het dit keer ook een jongentje zou zijn. (zwangerschap verliep toen ook precies hetzelfde) Nou, niet dus!
Ik had het bij mijn dochtertje...!!! Met 13 weken is mij met zekerheid gezegd dat het een Jongentje zou worden, dat kon niet missen... Dus vol enthousiasme jongenskleertjes gekocht samen met moeders (toen oma 2 be) Met 17 weken deed ik een pretecho met geslachtbepaling meer omdat ik de kleine nog even wilde zien voordat ik het vliegtuig in stapte om op vakantie te gaan... Ik kwam de kamer binnen en zei tegen de mevrouw van ik kom nog even kijken naar de kleine ik weet toch al dat het een Jongentje wordt, maar het duurt anders zo lang voordat ik weer met 20 weken mag kijken... De vrouw keek me aan en zei... Eet je het echt zeker? Ik schrok en ik zei ja, want het is me bevestigd... Nou het was dus echt een meisje!! Ik was helemaal in shock en ze gegarandeerde me dat het 100% zeker was na 10 x duidelijk kijken, want als het anders was mocht ik kosteloos terugkomen... (ze deed het al 40 jaar) dus hoppa alle kleertjes omgeruild... Heel raar als je na blauw denken ineens roze moet gaan denken... Ik was echt even niet blij, maar na 3 dagen weer helemaal in de wolken!!! Het was even de omschakeling hahaha.., en nu is ze 10 maanden en prachtig, lief, geweldig!! Ben zoooo verliefd!! Ik kan me niet voorstellen dat ze er nooit is geweest.. En nu krijgen we een zoon met 100% zekerheid ons woensdag vertelt.. Hihi kon ook niet anders want het stond recht omhoog super blij!! Een koningswens...
Ik was er heilig van overtuigd, dat het een meisje zou zijn. En ik zag mezelf niet als een meisjesmama. Wilde een knul, maar mn gevoel zei een meisje. Tot de 20 weken echo . het was een knul. Dat was even een omschakeling, maar meer omdat mn gevoel er naast zat.
Hihi ik dacht een jongetje (nja eerste gevoel was een meisje toen nam mijn wens het over ) wilde ook erg graag een jongetje maar het is toch echt weer een meisje haha... hoefde niet heel erg te wennen meisjes zijn zo leuk! En het heeft ook voordelen de meisjeskleren hebben we al en mijn dochter en deze baby kunnen op een gegeven moment makkelijker op 1 kamer als we nog een baby willen... dus wel even omschakelen maar niet heel erg... vind een meisje wel heel bijzonder als moeder zijnde
Vriendlief hier ook dacht dat het een meid was helemaal blij enz en toen was het een jonge hij moest wel ff wenne maar is er nu helemaal aan gewent ik dacht ga nergens op hopen zie het vanzelf wel dus voor mij viel het wel mee tuurlijk wou ik ook graag een meid maar ben met een jonge.ook heel blij ik denk.maar.als.het maar gezond is dat is belangrijk
Oh ik had het ook heeeeeel erg! Ik weet nu bijna 2 weken dat we een meisje krijgen, maar ik was zó overtuigd van een jongen!! Heel stom maar in de eerste instantie voelde ik me een beetje teleurgesteld terwijl ik echt geen voorkeur had! Maar het is gewoon gek omdat het tegen je gevoel ingaat. Na 2 minuten was het teleurgestelde al wel helemaal weg hoor, hartstikke leuk een meid na 2 knullen, maar het blijft gek
Ik moest bij de eerste heel erg omschakelen, mn gevoel zei toen dat het een meisje werd, ik ging er eigenlijk zelfs al vanuit. Iedereen in mn omgeving dacht het ook (behalve manlief als enige) en al helemaal aan t bedenken hoe ik haar kamertje zou gaan maken enzo. En ik ging naar de echo voor de geslachtsbepaling, maar gewoon heel relaxed en ik zei nog tegen ML, nou dadelijk krijg je bevestigd dat je een dochter krijgt... En we waren daar, "proficiat, jullie krijgen een zoon" Uuhhh huh? Heb je het goed gezien? Vroeg ik nog, want ik denk een meisje, zei ik! Nja ze liet ons het pieletje zien, dus kon niet anders haha... Heeft ook wel eventjes geduurd hoor, maar natuurlijk ook hartstikke leuk! Voor jongens hebben ze ook hele leuke dingen. Zelfs ML moest omschakelen want die was inmiddels zo erg door mij gebrainwashed dat het een meisje werd hihi wel grappig.. Bij de tweede had ik weer een gevoel voor een meisje, maar durfde deze keer mijn gevoel niet uit te spreken, ook ML en mijn moeder niet haha... we waren allemaal heel erg neutraal Nu is het wél een meisje
Ik was er van overtuigt dat ik een jongetje zou krijgen en iedereen in mijn omgeving eigenlijk ook. Hebben ook alleen maar gekeken naar jongens spulletjes en jongens namen, gelukkig niets gekocht. Toen er werd gezegt bij de 20 weken echo dat het een meisje was dacht ik echt dat ze dat niet goed gezien hadden. Moest heel erg wennen aan het idee maar was wel heel erg blij want wilde altijd graag een dochter maar moest toch even afscheid nemen van het jongetje die al in mijn beleving bestond.
Omdat deze zwangerschap zo anders is en het kindje zo anders beweegt was ik er ook van overtuigd dat we het andere geslacht zouden krijgen. Toen het toch een jongetje bleek te zijn moest ik even wennen. Niet dat ik teleurgesteld was, maar ik had het me anders voorgesteld. Inmiddels vind ik het erg leuk en ben ik ook wel erg aan het zoeken naar jongenskleertjes. Bij de eerste wist ik het niet, vonden we toen geen meerwaarde hebben, deze keer wilde we onze zoon goed voorbereiden. Hij was namelijk nog meer overtuigd van een meisje dan wij en wilde ook alleen maar een zusje. Het leek me daarom wel handig om hem nog even de tijd te geven om te wennen aan het idee.
Ik had het bij de 2e. ik had zo gehoopt dat het een jongetje was, het leek me zo leuk een meisje en een jongetje... Toen ze zei bij de 20 weken echo dat het een meisje was, moest ik wel even slikken en heb ik bij elke echo daarna steeds gevraagd of ze het zeker wisten. Het duurde even voordat ik eraan gewend was en nu zie ik alleen de voordelen en het allebelangrijkste is natuurlijk dat ze gezond zijn... maar toch.
Goed om te horen dat we niet de enige zijn . Ondertussen zijn we omgeschakeld, de eerste jongenskleertjes zijn gekocht! Ben benieuwd wanneer ik onze kleine jongen voor het eerst ga voelen, spannend...
Bij mij was het zo bij de 3e. Eerste 2 wisten we niet wat het werd. Maar bij de 3e kregen we met de 20weken echo te horen dat het een meisje was. Ik dacht echt een jongen te zien, maar goed wie ben ik. Me moeder helemaal door het dolle heen, dat ze nu ook meisjeskleding kon gaan kopen haha. Ik was zelf ook happy hoor, maar ik geloofde het pas toen ze geboren was. Ik dacht echt dat ik alleen maar jongens zou krijgen, en was ook een echte jongensmoeder haha....Heb met 36 weken nog een echo gehad omdat ze verkeerd lag. Toen vroeg ik is ze nog steeds een meisje? En na de bevalling zei ik ook, het is wel een meisje he, want anders mag vaders de kamer opnieuw gaan behangen haha......Toen ik haar in de handen had, besefte ik pas echt IK HEB EEN MEISJE!!!