Na meer dan 3 jaar en al op de wachtlijst voor ICSI hadden we afgelopen zondag totaal onverwacht een positieve test in handen.. Aangezien ik PCO heb en dus een erg onregelmatige cyclus hebben we morgen onze eerste echo. Nu ben ik zo onzeker en zenuwachtig.Tenslotte is ons altijd verteld dat op de natuurlijke weg een kindje krijgen niet ging..Nu wel die positieve testen... Ik ben zo bang dat de testen niet kloppen en dat er morgen niks zit....
Ik kan me goed voorstellen dat je de zenuwen hebt ! Als je er zolang mee bezig bent , en je hebt ineens een positieve test in handen , is dat moeilijk te geloven. Ik zou zeggen , laat het over je heen komen.. en een streep is een streep hoor meid ! Je hoord dat wel vaker van mensen , dat het op de natuurlijke manier niet kan.. maar jij bewijst hopelijk toch weer het tegendeel Alvast gefeliciteerd , en heel veel suc6 morgen !
Wauw, wat geweldig dat je een positieve test had! Inderdaad, streep is streep, en je hoort wel vaker dat er toch spontane zwangerschappen ontstaan terwijl dit eigenlijk "niet zou kunnen". Vrienden van ons hebben 6 jaar lopen (liggen ) proberen, IVF's en alles. Na 6 jaar hielden ze even pauze, en PLOP, zwanger! Nu hebben ze een kerngezonde dochter! Veel plezier bij jullie echo morgen, en laat ff weten hoe het was! Liefs Monique