Hoi dames! Ik heb volgende week mijn 20 weken echo mag ik mijn dochter van 11 maanden gewoon meenemen? Ik heb mijn echo in het ziekenhuis van. Maastricht.
Op onze brief staat nadrukkelijk vermeld dat er geen kinderen bij het onderzoek aanwezig mogen zijn en maximaal 2 personen. Ik denk dat je het beste even aan het ziekenhuis zelf kan vragen, maar denk dat het niet mag.
In ons ziekenhuis mocht het ook niet. Het is een medische echo, dus ze moeten zich kunnen concentreren. Daarom willen ze er liever geen kinderen bij en wij mochten maar één persoon meenemen. Het is geen pretecho.
Bij mij werd het bij het maken van de afspraak nog uitdrukkelijk gezegd dat er geen kinderen mee mogen. Ze kon blijkbaar mijn dochter horen door de telefoon.
Toevallig heb ik hiervoor de kliniek gebeld vorige week, want ik heb binnenkort ook een 20 wk echo. Mijn dochter is 9 jaar, en prima in staat om rustig en stil erbij te zitten, maar het mag écht niet. Ze mag wel in de wachtkamer wachten. Maar daar heb jij ( met je jonge kindje) niets aan haha! Ik laat haar trouwens niet achter in de wachtkamer hoor, ze mag lekker naar oma
Nee en ook al mocht het niet verstandig, misschien krijg je wel heel slecht nieuws dan kan je je kind van 11 maanden er niet bij hebben.
Hier was dat helemaal geen probleem. Was een mooi hoekje voor de kids zelfs dus die hebben zich prima vermaakt
Oke, duidelijk dus. Ik laat haar lekker thuis. Bij mij hebben ze niks gezegd en op de brief stond ook niks, raar.
Bij ons mag het wel. Wij hadden onze zoon ook mee naar onze 12 weken echo en kregen totaal onverwacht slecht nieuws. Was erg verdrietig en verwarrend voor onze zoon. Ik zal dat dus nooit meer doen!
Heb ook de 20 weken echo gehad in Maastricht maar het mag niet daar. Word idd niet heel goed aangegeven maar ik had een gewoon foldertje gejregen bij de gyn in mn eigen ziekenhuis en daar stond in dat je geen kinderen mee mocht nemen en niet mag filmen enz. Hoop dat je niet voor specifieke redenen naar Maastricht moet