We hebben op 31-3 een geslachtsbepaling gehad omdat het bij de 20wk echo niet duidelijk was. Nu hebben we 3 foto's gekregen. Op 2 van die foto's staat haar gezichtje. Maar wat is dit? Is dat een foto waarop je het geslacht moet zien. Heb hem al een paar keer bekeken maar ik kan er niks uit opmaken. Iemand hier die er meer verstand van heeft en het mij kan vertellen? Hopelijk is de foto duidelijk genoeg.
Ik zou zeggen links het hoofdje, met het gezicht naar beneden. De boog is de ruggegraat. Je ziet hier geen geslacht op, aangezien het bekken er niet op staat. Maar ik weet het niet zeker.
Ik heb ook zo'n echo. Daar was de baby aan het "koppeltjeduiken". In dit geval lijkt het hoofdje links te zitten en die boog lijkt de ruggegraat met rechts het kontje. Ik zie geen geslacht.
Oke. Dus geen geslacht. Ik vind het zo'n rare foto. Nu ben ik natuurlijk blij met alle foto's van ons kleintje maar ik kan hier niet veel van maken. Al had ik idd wel bedacht dat die boog haar ruggegraad kon zijn. hahahaha We weten wel dat ons kindje een meisje is. Dat was bij deze echo volgens haar heel duidelijk.
Links hoofdje indd en die boog is de ruggengraat. .ze ligt met gezichtje naar beneden..heb ook zown echo hier liggen
Kindje ligt links met gezicht en ligt op de buik zegt maar. Nek en Ruggengraat zie je bovenin lopen en voor de rest zie je niks .
Thanks dames. Ik ga de foto nog maar is goed bekijken. De ruggengraat zie ik nu ook duidelijk maar ik kan er geen gezichtje uithalen Ach ja ik weet nu in ieder geval wat er op de echofoto staat.
Ik zie het armpje ook nog met onderaan het handje. Je ziet links het gezichtje naar beneden kijken. Naast het gezichtje zie je een armpje naar beneden hangen. (Je ziet een deel gezicht, het armpje en dan nog een stukje kin). En bovenin zie je inderdaad de ruggengraat.
Be happy. Heb er dw foto bijgepakt en zo gekeken met je uitleg. Zie het nu ook. Dames bedankt voor de uitleg!!