vandaag zou ik 20wk zwanger zijn, we zouden deze week te horen hebben gekregen of we een zoontje of dochtertje zouden krijgen. ik heb het er nog steeds best moeilijk mee, nooit verwacht. 2wk geleden kwam de buuf vertellen dat ze 12wk zwanger was, dat deed wel even zeer. Gun het haar heel erg, hoop ook dat alles goed gaat, maar deed wel even pijn.
Moeilijk he, al die mijlpalen die je al in gedachten/planning had. Heel veel sterkte gewenst. Natuurlijk gun je het je buurvrouw, maar jezelf toch net zo veel, of eigenlijk zelfs iets meer.
Zo las ik op facebook (14okt) dat iemand de dag ervoor een prachtige 20weken echo had gehad. Wist wel dat ze zwanger was, maar ik zou die maandag 15 okt ook 20 weken zijn.....en dan komt zoiets hard aan.
Die mijlpalen blijven heel moeilijk. Ik had het daar na mijn eerste MA ook enorm moeilijk mee en dat heeft geduurt tot we een goede zwangerschap hadden... Alleen tijd heelt de wonden dus, hoe cliche ook... Sterkte
bedankt allemaal, ik hoop zo dat ht met de tijd beter word, dit is de 1ste keer dat ik bewust en mk mee maak, en zeker omdat we al 2jr bezig waren voor nr 2(en zijn) van de week met opruimen kwam ik de echo weer tegen, weer tranen. ik hoop dat ik snel weer zwanger mag worden, hoe dan ook deze kleine ster word nooit vergeten