Met 16weken en een paar dagen heeft de vk vast gelegd dat we een meisje kregen. Helemaal happy waren we,omdat we al een jongen hebben, van allebei iets dus. Om de 9mnd beurs wat spullen gekocht, natuurlijk rose hahah. Gaan we gisteren voor de 20weken echo in het zh en ze vroeg of we het geslacht wilde weten, natuurlijk zeiden we. Ze zet het apparaat op mijn buik en wat zien we........ Duidelijk een JONGEN......Gelukkig en daar gaat het om was alles oke met onze kleine man, maar tis toch even wennen hoor als je al 4 weken denkt een meisje te krijgen hahahha. Maar het is zeker evengoed welkom!
Jeetje meid, dat lijkt me inderdaad even schrikken. Wat je zegt, als het maar gezond is, daar gaat het om. Bij ons was het met 16 en 20 weken duidelijk een meid, maar ze lag dan ook echt wijdbeens Heb je geen foto van je echo? Kunnen me ook meekijken
jeetje, als ik nu nog zou horen dat het een jongen was zou ik echt schrikken. Maar op de afgelopen 2 echos was het een meisje... Pfffffffff
Zit net te denken, zit ik daar met een nieuwe ROZE draagdoek die ik gekocht heb op de 9maanden beurs pffff. Misschien iemand die dat zoekt? Merk minimonkey.... www.minimonkey.nl
Ohh dat is idd wel even schrikken.... Ik heb mischien wel belang bij de draagdoek...ik weet niet wat je ervoor vraagt...laat maar even weten.. Dank je
ja dat is precies de reden waarom ze met 16 weken nog geen garantie mogen geven, erg spijtig inderdaad maar goed het is gezond en een jongen is helemaal geweldig natuurlijk maar snap dat het even een switch is..
Das me toch ook even omschakelen haha maar fijn dat alles goed is Wij krijgen ook een meid volgens de echoscopiste maar ze kon het niet heeeeel goed zien dus ik hou ook maar een slag om de arm... Anders heb ik ook wel belang bij je minimonkey, even afwachten tot de pretecho 31 maart
Sowieso "wordt" een meisje eerder uiteindelijk nog een jongen dan andersom. Vrienden van ons waren helemaal voorbereid op een tweede kindje, een meisje. Alle jurkjes en roze behang was al helemaal voorbereid en toen werd HIJ geboren! Gelukkig voor de spulletjes kregen ze een paar jaar later nog een meisje, maar dat is toch wel schrikken. Mijn VK is dan ook erg sceptisch over de geslachtsbepalingen, alhoewel het natuurlijk heel vaak wel klopt.
Hahaha ja het had mijn verhaal kunnen zijn. Wij kregen een echo met 16w 6 d en toen was het een meisje werd er gezegd.. Totdat er met 18w 6d ineens een piemeltje op het beeld verscheen! Wij hebben er iig hartelijk om kunnen lachen en die jurkjes die we hadden gekregen die komen misschien in de toekomst nog van pas