Hallo dames, ik heb mijn eerste ivf behandeling gehad omdat ze dachten dat mijn eileiders verkleefd waren. En pas een kijkoperatie waaruit bleek dat mijn beide eileiders toch wel open zijn. Rechter was al open en bij de linker een beetje verklevingen maar die zijn ook weggehaald dus de kans op een spontane zwangerschap zit er nou wel in. Zijn er dames die dit ook hebben gehad en binnen hoeveel maanden spontaan zwanger geraakt?
Hoi! vraagje; waarom eerst ivf en daarna pas een Kijk operatie? ik heb eerst voor de operatie gekozen en daarna bij de 4e iui zwanger geraakt. in totaal 27 maanden bezig geweest en na de operatie is t in 4 maanden gelukt. Succes!!!
Ohh goed nieuws! Nou omdat de gyno's in mijn vorige ziekenhuis 100% zeker van waren dat ik nooit op de normale manier zwanger zou raken door een ontsteking door chlamydia. Dus ik had toen al een kijkoperatie gedaan en a.d.h daarvan hadden ze dat geconcludeerd. Maar bij het overstappen van ziekenhuis wilden zij eerst een kijkoperatie uitvoeren en daaruit is dit mooie resultaat uit gebleken
Ik heb 5 februari 2015 een kijkoperatie gehad met tubatesten (doorspuiten van de eileiders). Ik heb èèn verkleefde eierstok, door een buikvliesontsteking van vroeger. Andere was prima. Ik ben direct na de kijkoperatie zwanger geworden, maar dit eindigde in een miskraam. Ik ben 20 april gecurretteerd en daarna èèn keer ongesteld geweest en daarna weer zwanger. En zie mijn banner! Voor de kijkoperatie ruim een jaar niet zwanger kunnen worden. Ik wens je veel geluk!
Hoi! Ivf heb ik geen ervaringen mee. Maar de ronde van deze zwangerschap heb ik de week na mijn menstruatie een hysteroscopie gehad waarbij ze de uitgang van een eileider hebben opengemaakt. Er zaten vermoedelijk van de curettage wat verklevingen. En gelijk die ronde dus zwanger! Nu duimen dat het nu wel goed blijft gaa! Succes met zwanger worden!