zo ontzettend geschrokken.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by elsie22, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

gisteravond waren mijn vriend en ik al op tijd naar bed gegaan omdat we beide ziek zijn. om 22.50 schrokken we wakker van een raar geluid, het was onze zoon sam die bijna geen lucht meer kreeg en benauwd was! we schrokken echt heel erg, we hebben hem gelijk uit bed gehaaldd en na een paar minuutjes ging het weer wat beter, maar we zijn toch maar even naar het ziekenhuis gegaan om hem te laten onderzoeken. hij had geen koorts en longen klonken schoon. en hij werd alweer wat rustiger, hij is gewoon heel erg verkouden geworden. nu gaat het wel weer goed met hem alleen erg verkouden en shor. maar hij maakt alweer vrolijke geluidjes, maar pfff wat schrik je dan zeg!

2. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

Nov 24, 2008
    313
    0
    16
    Ik denk dat het rond gaat dan, onze dochter namelijk hetzelfde verhaal. hopelijk zijn ze snel weer wat beter!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja ik hoop dat het gauw beter gaat. vriend en ik zijn ook ziek en mijn zusje ook al. maar voor die kleintjes vind ik het altijd erger.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dat is heel erg schrikken, beterschap voor je zoontje. Hier 2 flink hoestende kinderen en een hoestende mama. Gelukkig heeft zoonlief er niet zo veel last van als dochter en ik.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dankje! het gaat alweer wat beter gelukkig.

6. Storm

Storm Niet meer actief

Kan me indenken dat je daarvan schrikt. Het is gewoon altijd veel erger omdat ze nog zo klein zijn. Beterschap met je zoontje. En voor jullie zelf ook natuurlijk.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja bij die kleintjes is het altijd veel erger lijkt het idd. het gaat nu opzich redelijk, temp is 38.1 en hij ligt lekker rustig in de wagenbak af en toe speelt ie wel.

8. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Dat is idd ff schrikken zeg, gelukkig gaat het nu alweer een stuk beter met hem!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zeker schrikken. maar nu gaat het best wel redelijk met hem gelukkig. maar aankomende nacht mag ie nog bij ons op de kamer slapen, tot dat het een beetje minder is en ik ook weer een beetje van de schrik bekomen ben.

Share This Page