Schema 7 mnd en bijvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Finn, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Finn

Finn Actief lid

10 jan 2009
    202
    0
    0
    gelderland
    Ben erg benieuwd naar andere schema's van borstvoedingsbaby's
    Mijn zoontje is volgende week 7 mnd. En sinds 1,5 maand is het een beetje pet met de BV. Met 5,5 maand zat hij soms weer op 6 à 7 voedingen. Terwijl het er 5 waren. Nu ben ik sinds drie weken met bijvoeding gestart en dat gaat prima. Dus ik dacht nu zal hij wel naar vier voeding gaan, maar nee.

Mijn dag ziet er als volgt uit.
    Tussen 5 à 6:00 eerste bv
    Dan weer slapen tot 8:00/8:30
    9:30 een stuk fruit
    10:30 bv en meteen naar bed voor een slaap van ong 2 à 2,5 uur
    15:00 bv
    17:30 volledige groente hap en daarna naar bed voor ong 1 à 1,5 uur
    20:00/20:30 bv en meteen slapen
    Dan wordt hij rond 23:30/0:30 wakker.....krijg hem alleen stil met bv
    Hij gebruikt geen speen.

Die late avond voeding is begonnen toen hij op zijn buik draaide en dus niet meer terug kon, nu ligt hij in een saftysleep. En het ging een hele poos goed. Maar nu slaapt hij dus weer niet door.
    Gisteren heb ik na avond eten bv gegeven in de hoop dat hij om middagnacht niet komt, maar helaas.
    Herkend iemand dit? En wat hebben jullie voor tips. Hoop tot minimaal 9 mnd bv te geven, maar zo kom ik aan te weinig nachtrust.....en weet ik niet hoelang ik dit vol hou.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Is heel normaal hoor! Hier zat ik rond 5 maanden op 5 voedingen en gingen we rond 6 maanden naar 7-8. Heeft hier wel een tijdje geduurd voor het minder voedingen werden en nog lange tijd s nachts. Maar hier stoppen met de borstvoeding nooit overwogen. Uiteindelijk gaat het weer over, bij de één wat sneller als bij de ander. Probeer s avonds op tijd je bed in te duiken en als je vrij bent, lekker slapen zolang hij slaapt.

3. mroos

mroos Niet meer actief

Mijn zoon van bijna 7 maanden heeft nog niet echt een ritme. Hij krijgt 5 voedingen rond 7 uur/11 uur/3 uur/ 7 uur en ergens 's nachts. Overdag eet hij als het uitkomt iets van fruit, een broodkorstje en iets van groente, als het niet uitkomt niet..

Mijn zoon heeft nooit doorgeslapen dus ben al 7 maanden chronisch moe;)

4. happymama

happymama Niet meer actief

oooh. hier ook ,hij sliep van 19.00 tot 5a 6 u en nu komt ie vaker.net om 10u gevoed zal ie vannacht vast ook komen weer. waarom zou dat zijn?

Deel Deze Pagina