Ik denk het wel O Ik ben namelijk de Oppervoorspelster, niet doorvertellen hoor, maar in 2012 zien we allemaal ineens het licht en hakken we elkaar de pan in...
nou ik meende het serieus hoor. ik heb es van die nostradamus ofzoiets gelezen en die had wel dingen voorspeld die uit waren gekomen. We wachten het wel af, maar vind het dan zonde om te gaan werken enzo als je over vier jaar toch dood gaat
@krokus: moet denken aan mijn moeder, die als klein meisje hoorde van de melkboer (een bekeerd en erg gelovig man) dat de wereld zou vergaan op een datum, niet ver weg. Mijn moeder durfde niet meer naar school, hing aan oma's rokken, die nuchter zei: "Ach, die kerel mot zich na late kijke" (rasechte Amsterdamse ) Ik verga de spierpijn als ik die verhalen hoor, zó hard moet ik sindsdien lachen
laatst een artikeltje over gelezen, en ook al leg je alle theorieen bij elkaar 1 ding weten we zeker en dat is dat we niet zeker weten wat er gaat gebeuren. dat er momenteel meer natuurrampen enz zijn kan ook met de klimaatverandering te maken hebben, of niet, wie zal het weten. wel werd het artikel geeindigd met de zin, dat ieder einde ook weer een nieuw begin is. dus wat er ook gebeurd, we zien het vanzelf wel. joyce
Nostradamus heeft voorspellingen gedaan die op veel manieren te interpreteren zijn. Zo kan ik het ook, lekker vaag en cryptisch, dan is het altijd wel op iets toepasbaar. En over al zijn voorspellingen die nooit zijn uitgekomen, hoor je niets.
ik geloof daar ook echt niet in. elke keer komen ze met een nieuwe datum aanzetten. tja zo kan ik ook voorspellen wat ik wél geloof is dat de aarde zal vergaan.maar niet heel binnenkort. denk dat de zon dooft oid. maar dan pas over een miljoen jaar ofzo...
Nou ik weet het niet. Ik wil het niet geloven, maar ga er zeker ook niet cynisch over doen, dan heb ik het idee dat ik het alleen maar afroep over mezelf... Oftewel ik geloof het niet direct, niet die datum iig maar ik schijt wel alle kleuren van de regenbood
Maar we gaan eerst nog dit meemaken: When hell is full, the dead will walk the earth. De zombies komen ons opvreten!
ze zeiden het jaar 2000 idd. maar misschien is het het islamitisch jaar 2000 dan hebben we nog 550 jaar te gaan ongeveer. de wereld zal wel vergaan maar wanneer zullen we nooit weten hoop ik!