Dag allemaal ben net opgestaan en ben nog niet naar het toilet geweest. Zou dus eventueel vandaag met ochendurine kunnen testen! Heb in huis 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten. Ik zat te denken misschien eerst eens met een ovulatietest omdat ik heb gehoord dat die positief aangeeft als je zwanger bent (ben namelijk bang mijn zwangerschapstesten weer te snel op te maken). Groetjes Fiorentina
Nou ik zie geen posi streepje op de test. Ik snap er niets van (ovu en zwangerschapstest allebei negatief). Maar heb toch echt op 21/22 oktober vette positieve ovulatietest gehad. Nog steeds in onzekerheid... Groetjes Fiorentina
He Fiorentina, Balen dat je test negatief is! Het kan echt heel goed zijn dat je HCG nog te laag is. Maar ook dat je morgen alsnog ongesteld wordt... Ik blijf voor je duimen hoor! Slopend he die onzekerheid... groetjes, Snoopy
Nog steeds niets...heb veel witte slijmerige afscheiding... (ook vanmiddag nog even een tampon ingedaan, ongeveer half uurtje, die kwam er spierwit weer uit) Ik heb echt niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Maar ik test ook niet positief... Groetjes Fiorentina
Ik zou persoonlijk niet met ovu.testen testen of ik zwanger ben.Meid, wacht tot morgen en test dan met een zwangerschapstets!Duimduim!
Heb ook met zwangerschapstest getest en die was negatief vanochtend. Maar op basis van de ovulatiedatum die ik te weten ben gekomen door de positieve ovulatietests (zie album) kan ik toch zeker wel uitrekenen wanneer mijn NOD is en wanneer ik dus overtijd ben? Groetjes Fiorentina
Nog steeds niets...veel witte vloed.... heb nog maar 1 test en die wil ik niet verspillen zal toch wel weer negatief zijn... Het maakt me gek! Groetjes Fiorentina
He Fiorentina, Balen dat je nog steeds in onzekerheid zit... ik zou maandagochtend nog eens testen en als die negatief is, een afspraak bij je huisarts maken. Misschien kan een luteale fase toch langer duren, misschien werkte die ovulatietest niet goed... ik roep ook maar wat hoor, ik heb ook geen idee. Had je die ovulatiestesten 's ochtends gedaan? Want dan kunnen ze positiever uitvallen dan dat ze echt zijn, dus een piek aangeven, terwijl je urine zo geconcenteerd is dat het een piek lijkt.... Ik hoop dat je snel zekerheid hebt! groetjes, Snoopy
Ik had de testen van deze website gebruikt een een keer rond 5 uur getest en een andere dag rond half 7. Ze hadden me namelijk nog speciaal opgebeld (de mensen van deze site) om te zeggen dat ik niet 's ochtends moest testen maar dat dat nog niet in de gebruiksaanwijzing stond. Ja misschien wel een goed idee om maar eens naar de dokter te gaan. Maar inderdaad wachten tot maandag, testen en dan es dokter bellen. Groetjes Fiorentina
Hi, Aan die testen kan het dan ook niet liggen lijkt me... en je had 2 positieve testen 2 dagen achter elkaar dus dat kan geen toeval zijn lijkt me. Ben wel heel benieuwd wat de dokter zegt! Maar misschien heb je maandagochtend wel een positieve test en hoef je niet meer langs! groetjes, Snoopy
Hier in Belgie bij mijn dokter is er een open spreekuur. En dan ga ik gewoon. Ik ga mijn testje denk ik niet maandag doen want denk dat de dokter misschien ook gaat testen en ik bewaar dan liever de mijne haha na al die negatieve tests. Ga gewoon vertellen wat ik ook hier op de site heb verteld en kijken wat de dokter ervan vindt? Groetjes Fiorentina
Ben net bij de dokter geweest. Hij zei de volgende dingen: - De leeftijd tussen 25 en 30 is de meest vruchtbare periode van de vrouw; -Ik moet geen ovulatietesten gebruiken, gewoon afwachten; -Ik ben misschien overtijd doordat ik de ramadan heb gedaan (ramadan duurde tot 22 oktober) -Bij mijn uitstrijkje zag mn baarmoeder er goed uit dus ik hoef me geen zorgen te maken -Misschien ben ik overtijd door stress Hij heeft wel bloed afgenomen en om 19.00 kan ik bellen voor de uitslag. Groetjes! Fiorentina
Nou meid als jij ovutesten wil gebruiken, moet je die gewoon gebruiken hoor, ze zijn niet voor niets uitgevonden toch.... of het idd kan dat je door de ramadan overtijd bent? zou misschien kunnen ik weet het niet ik ben geen dokter maar klinkt mij meer als een excuus om je zo weer het riet in te sturen? wat dat uitstrijkje betreft dat snap ik niet helemaal uitstrijkjes worden toch doorgestuurd naar het lab en dan duurt het toch een paar dagen voor je daar de uitslag van hebt? of heeft hij enkel je bmm bekeken? en wie weet als je vanavond belt heb je wel heel erg goed nieuws? mocht dat niet zo zijn tja dan zal je lichaam idd door het een of ander in de war kunnen zijn? hoop in ieder geval voor jou dat het wat anders is en dat je bloeduitslag wel positief zal zijn...
De dokter bedoelde denk ik dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn Ik begon mn verhaal met "ik had een positieve ovulatietest op die en dag en ben nu nog niet ongesteld". Volgens hem kunnen er ook andere dingen meespelen (zoals stress, ramadan, en moet ik niet alleen me baseren op testjes). Laat de vrije natuur zn gang gaan! Het uitstrijkje dat had ik toevallig in de maand april gedaan en dat stond nog in de computer die uitslag. Die vrouwelijke arts die dat uitstrijkje deed had gezien dat mijn baarmoedermond erl goed uitzag. Mijn gewone dokter is een man trouwens maar wel heel aardig. Verder heb ik nog wat (waarschijnlijk ingebeelde) symptomen: ik moet veel plassen en ik heb de hele dag honger, zelfs 's nachts word ik er wakker van maar ja 't kan wel allemaal "imagination" zijn. Ik laat het jullie weten... Groetjes! Fiorentina PS en oh ja hij zou me ook nog een naam van een gynaecoloog geven (moest sowieso nog een tweede keer een uitstrijkje doen omdat er een lichte infectie was in april overigens niets ernstigs).
Nou de dokter belt net en hij zegt dat ik niet zwanger ben volgens de bloedtest Ik begrijp er helemaal niets meer van... Hoop nu maar snel ongesteld te worden. Groetjes Fiorentina
o meis!Balen!balen!balen!Ik hoop dat je ongi nu snel doorzet, schrale troosrt, maar nu weet je iig waar je aan toe bent! sterkte... ps Hoe ging dat sollicitatiegesprek, al iets van gehoord?
Sollicitatiegesprek ging goed maar ik word woensdag gecontacteerd. Ik doe er ook nog de uni lerarenopleiding bij dus heb op het moment wel voldoende afleiding. Baal alleen ervan dat ik ook nog niet ongesteld ben geworden en het lijkt ook niet echt in zicht. Kwamen de maar Groetjes Fiorentina