zwangere collega

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zara75, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ze is 18.Heeft nog geen 3maanden een vriend, waarmee ze nu al een maand mee samenwoont.
    Vriend is geen lekkerdje, (ex)verslaafd aan drugs, rijden onder invloed etc.Hij heeft geen baan.
    En dwars door de pil +condoom heen raakt ze zwanger.(beweert ze)
    Ik kan er met m'n verstand niet bij.
    Wij hebben alles goed geregeld, leef gezond etc.Zitten al jaren in die k*tmolen en iedere maand weer die teleurstelling.
    En zo'n huppeltrut gaat met de benen wijd en hopla zwanger.
    Hoe kan zo iemand nu zwanger raken, ze kan amper voor zichzelf zorgen.Het is nog echt een kind..
    Ze weten niet eens wat samenwonen is.Nu is alles nog leuk en aardig aan elkaar, maar wacht maar als je wat langer samenwoont.Ik hou m'n hart vast.Ze ging ook nog na het werk wiet halen voor die vent van haar.lekker verantwoordelijk, aangezien hij al verslaafd geweest is aan drugs.M'n broek zakt er vanaf.:x

Ik heb er heel veel moeite mee en moet er elke dag mee werken.
    Heb vanmiddag een potje zitten janken op kantoor omdat ik er niet mee om kan gaan.

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lieve Zara,

een hele dikke knuffel vanaf deze kant! Het is gewoon &%I# niet eerlijk!!!!!
    Ik snap het ook echt niet, dat dat zo geregeld is...iedereen die het kindje geen stabiel leven kan bieden is binnen no time zwanger en als je zorgt dat je eerst alles op regel hebt en een veilig nestje hebt, lukt het niet!

Ik kan me zoooooo goed voorstellen dat je het er verschrikkelijk moeilijk mee hebt en dat je het af en toe niet meer trekt!

Ik kan niks anders doen dan aan je denken en je knuffelen (zij het digitaal) en heel hard voor je duimen dat je visstickie lekker blijft zitten, zodat je straks met een beter gevoel naar je werk gaat!

Liefs mij

3. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    :(

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Zara kan me voorstellen dat dat vreselijk moeilijk is.... zowieso is het lastig als iemand die je zo vaak ziet zwanger is.... tenminste ik vond het erg confronterend om de buik van mijn collega te zien groeien terwijl ik bezig was in de mmm

en dan ook nog zo iemand...... het is niet eerlijk..... en het doet pijn wetende dat jullie er alles maar dan ook alles voor over zouden hebben...en dat zo,n huppeltrut dan even zwanger word en het is nog maar de vraag hoe goed ze voor dat kind kan zorgen...

ja.... dat doet gewoon pijn....ik zou daar van binnen ook wel om kunnen gillen en schreeuwen...

helaas is het een feit.... dat zwanger worden bij sommigen zo makkelijk gaat... en dat er mensen zijn die er zo dom en onverantwoordelijk mee omgaan....

ik hoop voor je dat je een manier kunt vinden prettig te kunnen werken.... en ik vind het volkomen logisch hoe jij je daarover voelt...

veel liefs Jose

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Och lieve Zara, wat een emoties toch allemaal!
    Maar je hoeft helemaal niet met die emoties om te gaan. Je moet ze gewoon lekker laten gaan.
    En daar moet iedereen ook gewoon begrip voor hebben.
    Net zoals wij begrip moeten hebben voor collega's die zwanger raken.
    Terwijl ze 18 zijn en dom zijn en wiet kopen en zeggen dat ze én de pil én een condoom hebben gebruikt, terwijl ze het woord pil waarschijnlijk niet eens kunnen spellen!!!
    Of voor collega's die zeggen dat je maar eens lekker op vakantie moet gaan of er niet zo mee bezig moet zijn en het gewoon even moet loslaten.
    Of voor vriendinnen die het zo erg voor je vinden maar nooit wat van zich laten horen en jou ondertussen verwijten dat je te weinig aandacht besteed aan hun kinderen.

Pfff, het zou verboden moeten worden.
    Domme opmerkingen plaatsen en domme dingen doen bij ons MMMeisjes.
    En dan moeten wij er mee omgaan?!

Waar woont ze?
    Dan stuur ik wel iemand langs ;)

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ja geef haar adres, dan regelen wij wel wat!!

;)

Meid, ik snap dit gevoel heel goed. Huppelkut die voor hetzelfde bedrijf als ik werkt, had 'een relatie'. Oftwel: ze had 1 keer seks gehad met en dat was haar vriend... Ze dacht ook zwanger te zijn (inmiddels was het alweer uit met dr 'vriend') en dacht dat wel met mij te kunnen delen omdat ik zwanger wilde zij...

:x:$:x:$:x:$:x:$:x

Godzijdank was ze niet zwanger, ik had me denk ik net zo kut gevoelt als jij nu!! Dikke knuffel!!

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Och Zara, wat een kl*te situatie :(. Ik kan me jouw gevoel zo indenken. Door dit soort dingen wordt het weer eens heel duidelijk hoe keihard en oneerlijk bepaalde situaties in het leven zijn. Ik kan het gewoon niet begrijpen en vind het zo oneerlijk dat zoveel vrouwen moeite moeten doen om zwanger te mogen worden en dat zulke ondoordachte huppelkutjes zomaar ongepland zwanger raken :x.

8. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Oh ik kan me je gevoel zo goed voorstellen en kan er ook zo boos om worden dat mensen die totaal geen goed thuis en stabiliteit kunnen bieden aan een kind zomaar zwanger raken alsof het niks is en mensen als wij er alles voor over hebben, maar het niet krijgen. Mijn zusje is ook zwanger geraakt direct na de eerste poging en haar situatie is allesbehalve stabiel. Ook al gun ik het haar wel, toch steekt het wel heel erg dat zij in een situatie zit die niet goed is voor een kind en wij wel alles goed geregeld hebben, maar dat zij meteen zwanger is en het ons niet gegund lijkt. Ik snap je dus zo goed, maar kan je helaas geen tips geven want ik weet er zelf ook niet goed mee om te gaan. Het enige dat ik kan doen is jou heel veel sterkte wensen en hopen dat jou tijd ook snel aanbreekt.
    Een hele dikke knuffel voor jou meid!

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ah dit vind ik echt heel naar voor je (bedoel eigenlijk andere woorden, maar die mogen niet o ht forum denk.. )
    kan me goed voorstellen dat het zo hard is om dit allemaal te moeten aan zien.. zo'n onverantwoordelijke trut die zomaar zwanger raakt (en het eigenlijk niet eens verdient naar mijn mening) en jij die al zo lang zo graag wil...

knuffel vanuit hier want dit is niet eerlijk!

Deel Deze Pagina