21 dagen cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door esther1984, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi ik heb een vraag over het testen, ze zetten altijd op de verpakking testen op de eerste dag dat de menstruatie uit blijft, ik heb een cyclus van 21 dagen, ligt dat dan voor mij niet anders, ik krijg altijd vlak na mijn menstruatie mijn eisprong, de eerste dag van mijn laatste menstuatie was 22 maart de laatste dag was 27 maart, mijn eisprong was op 1 april, we hebben 29 en 31 maart gemeenschap gehad en een dag na mijn eisprong, mijn menstruatie moest eigenlijk weer komen op 12 april, ik heb nu wel al 3 dagen last van licht roze bloedverlies, niet echt menstruatie te noemen, het is alleen na het plassen, echt helder bloed net waterverf, en zie het alleen bij het afvegen, maar het is ook weer niet na iedere keer plassen, voornamelijk in de ochtend en smiddags weer niet, en het komt niet in mijn onderbroek, normaal als ik ongesteld ben is het veel, en donker en moet me zo''n zeker 6 keer per dag verschonen, heb al wat testen gedaan, waarbij er bij een echt een vaag streepje stond, ik zal hier mijn klachten zetten die ik de afgelopen ander halve week heb gehad:

steken in onderbuik (ligte menstruatie pijn) was nog voor mijn menstruatie week.
    hoofdpijn
    misselijk (in de ochtend maar ook in de middag en avond)
    zere borsten en gevoelige tepels
    rond mijn tepels iets groter en meer aders te zien en bultjes.
    heel snel moe s''middags hele afgebrand moeie benen
    pijn in onder rug
    onrustig slapen meestal rond 5 uur wakker
    soms s''nachts zwetend wakker worden
    vatbaar voor luchtjes
    en sinds gister steken in linker zei
    het is heel wat, ik heb deze week 2 testen gedaan maar niet duidelijk positief, kreeg wel een lijntje te zien, maar dat na 5 min. maar wel voor het half uur, maar twijfel of dit geen indrooglijntje is.

maar wat ik me nu dus erg afvraag, omdat mijn cyclus 21 dagen is test ik dan nog te vroeg??
    want als ik zelf uitreken en ik zou zwanger zijn, zou ik vanaf aankomend weekend 2 weken zijn, en die bloeding die ik heb, kan dat door de innesteling komen, heb het b.v. ook na ontlasting, het is gewoon vers bloed, zonder stolsels niet dik, net waterverf.

ik hoop zo dat ik zwanger ben, ik heb voor mijn nod week een duidelijk vaag streepje gezien, zelfs mijn vriend zag hem, maar waarom zie ik die nu niet meer.

groetjes

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    o ja heb net 2 foto's geplaats van de test van gister je moet goed kijken, maar is dit nou een indrooglijntje? zou wel raar zijn want kwam al vrij snel.

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hallo...
    Wat spannend voor je...
    Misschien komend week-end gewoon nog eens testen. [-o<
    Als je zwanger bent heb je dan in ieder geval meer HCG en zal de test al duidelijker + zijn.

Maar als je je EI 1 April gehad hebt, had je innesteling al veel eerder moeten zijn...
    Die is meestal rond 7-8 dagen ( erg ruim genomen, kan het ook tussen dag 5 en 10) na je EI.

Sterkte meid... :p

4. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    maar ik heb ook gehoord dat je na de innesteling ook nog wat bloed kunt verliezen door dat er een adertje springt, of net zoals ik al zei, na mijn ontlasting heb ik het ook, heb inderdaad voor mijn menstruatie ook wat licht roze bloedverlies gehad gemengt met witte uitvloeiing, dus denk dat toen mijn innesteling plaats gevonden heeft, maar normaal is mijn menstruatie nooit zo ben het altijd heel erg, en dit is echt drie keer niks vergeleken bij normaal, het is gewoon helder licht roze bloed, geen stolseltjes of niks, en het wordt nu ook veel minder, en heb het ook niet altijd na het plassen zo'n 3 keer maar, maar ik doe volgende week denk ik nog maar een test.

en over dat testen, ik lees vaak hier op de site dat veel vrouwen pas met de 3 weken zwanger pas een duidelijk resultaat hebben, ik zou dan nu nog geen 2 weken zijn.

gr.

5. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Als je 1 april je ei hebt gehad en je hebt een LF van 14 dagen, dan zou gisteren je NOD zijn, dus de dag dat je ongesteld had moeten worden (of liever niet).
    Ik had 2 of 3 april mijn eisprong. Ik ga er dus voor het gemak vanuit dat mijn NOD morgen is.
    Niet dat het nog heel veel uitmaakt, want ik heb afgelopen dinsdag middag, gisterenmiddag en vanochtend positief getest. :D

6. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    gefeliciteerd, ik raak in een dip zo met al die positieve testen, ik zie het somber in voor mij.

gr.

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    wow...proficiat Paske... =D>
    Geniet ervan...

Word ook af en toe moedeloos van al die + testen...
    Maar geef de moed nog niet op Esther...

8. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    dank je, ben blij dat we hier toch wat steun hebben aan mekaar, er is nog wel een klein beetje hoop, zolang ik nog niet echt ongesteld ben, moest vanmorgen huilen en kon niet meer stoppen, ik was ineens zo emotioneel, maar zulke berichtjes doen me wel weer goed.

veel liefs

9. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Dank je dames!

Ik duim dat jullie heel snel ook een + test in handen hebben.

Dikke knuffel x

Deel Deze Pagina