Hallo meiden, Kom hier net als vele van jullie even van me afschrijven. In het verleden ben ik een aantal keer op dit forum geweest en voornamelijk bij de IUI. Mijn man en ik hebben een tijdje in de MMM gezeten en daar vloeide onze prachtige dochter uit voort. Nu is zij een jaar oud en willen we proberen voor een brusje. Het is zo gek maar mijn gevoel blijft maar zeggen dat de IUI dit x niet nodig zal zijn. Ik heb vorige week de verwijsbrief opgehaald bij mijn huisarts en rest ons nu alleen nog het ziekenhuis te bellen voor een afspraak. Hoop zo dat de mmm dit x niet nodig zal zijn... Wens iedereen veel suc-6 met het zwanger worden! Liefs Genesis
veel Succes! Ik ga mee duimen dat dit x de mmm niet nodig zou zijn! Wij zijn ook weer begonnen voor een brusje. Bij E. Hebben we er 13 maanden m er gedaan. Hoop dat ik nu toch wat eerder zwanger ben. Liefs x
Wat leuk dat jullie voor een brusje gaan en dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! Wij gaan er ook weer voor. Over de eerste 5 jaar gedaan. Hoop stiekum dat we deze keer binnen 1 jaar zwanger mogen worden...
Leuk! Hopelijk is je voorgevoel goed en wordt je snel spontaan zwanger. Gaan jullie het wel eerst zelf proberen of direct de mmm in? Wij hebben over onze eerste ook bijna 3 jaar gedaan en ook in de mmm geweest. 4x iui met hormonen en we zouden starten met IVF. Dit was gelukkig niet nodig omdat ik alsnog spontaan zwanger werd. Wij zijn nu ook begonnen voor een neusje, maar proberen het eerst even zelf voordat we weer de mmm in gaan. Veel succes!
Dank jullie wel voor de leuke reacties! Jullie ook heel veel suc-6 en hopelijk kletsen we gauw verder bij zwanger zijn @Misty kan het zijn dat je ook mee hebt gekletst bij IUI alweer bijna 2jr geleden? Volgens mij heb ik daar wel eens wat over jullie gelezen. Je naam komt me erg bekend voor nl. @Honey dankje meid! Ook ik duim uiteraard voor jou en alle anderen hier mee! Wij zelf zijn bijna 2 jr bezig geweest voor de 1e. Het is heel gek maar mijn gevoel is dit keer zo sterk aanwezig. Ze zeggen dat je gevoel je niet in de steek laat we zullen zien of ik dat later hier ook kan vertellen Er is namelijk een bijzondere link tussen bepaalde dromen die ik heb en de werkelijke wereld. Nog elke keer dat ik heb gedroomd over zwangerschappen zijn die stuk voor stuk uitgekomen! Ik droomde dan bijvoorbeeld over kinderen of dat ik iemand zwanger zag en binnen de korste keren hoorde ik dan dat er ook echt iemand in mijn naasten in blijde verwachting bleek te zijn. Nu heb ik onlangs een droom gehad die letterlijk is uitgekomen. In mijn droom verteld iemand mij in verwachting te zijn en ook hoeveel maanden ze is. Daarbij zie ik de grootte van haar buik dat past bij die hoeveelheid maanden waar ze het over heeft. Ik wordt een week later wordt ik gebeld. En de persoon in kwestie blijkt in verwachting en idd zoveel maanden als dat ze in mijn droom had verteld!! Noem het toeval maar het is elke x nog uitgekomen. In alle dromen heb ik mezelf tot nog toe maar 1x gezien en kort daarna bleek ik zwanger. Nu komt het waarom ik extra positief ben. Ik heb een dag na mijn droom over bovenstaande vrouw weer gedroomd over mezelf. Ik zie dat het feestdagen zijn en dat onze dochter een kledingstuk aan heeft met de tekst ''ik word grote zus'' Ik weet (zeker nadat wij zelf in de mmm hebben gezeten) dat je lichaam je voor de gek kan houden etc..etc.. Maar hoe ik ook tegen mezelf zeg wordt niet voortijdig al te blij.. ben ik zooo over enthousiast en gevoelsmatig zo zeker dat mijn droom uit gaat komen. Ik ben eigenlijk een heel nuchter persoon en niet echt van bijgeloof en dat soort dingen maar het is nou zovaak voorgekomen dat mijn dromen uit zijn gekomen dat ik stiekem toch wel hoop dat het dit x ook zo zal zijn! Mitsy ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt zodat we op ''het juiste moment'' kunnen klussen.. Dat was deze week. Dus ongeveer over 2 weken weten we meer. Sorry voor het lange verhaal maar ik wilde het graag met jullie delen
Hey Genesis volgens mij hebben we toen inderdaad in hetzelfde topic gekletst. Jouw naam kwam me ook bekent voor haha. Nou heel veel succes in ieder geval! Ik ga voor je duimen!
Genesis die dromen had ik ook, ik droomde altijd voordat ik zwanger werd, dat ik een posi test had.. bizar! Droom het ook over anderen! Ik heb over de eerste ook een tijdje gedaan (1,5 jaar, uiteindelijk wonderbaarlijk spontaan gelukt) en de volgende zwangerschappen kwamen allemaal heel snel (1e t/m 3e ronde!). Net alsof mijn lichaam wist hoe het moest en mijn eicellen de zaadjes aantrokken ofzo Dus kan heel goed dat je nu snel spontaan zwanger wordt. Hoop het voor je!
@babyengel dankje!!! dat is toch ook appart he dat je droom zo 1 op 1 uit kan komen... wie zegt dat dromen bedrog zijn?! We zijn naar schatting onze vruchtbare periode voorbij. Had voor de zekerheid nog een ovu test gedaan maar deze was heel licht. Dus dat is in spanning afwachten. Hoop dat net als bij jou mijn lichaam het dit x zelf kan zonder dat IUI eraan te pas komt. Ben uiteraard erg dankbaar dat we in een land met zoveel mogelijkheden wonen maar de ziekenhuisbezoeken hakte er wel in. Over ander halve week wil ik een testje doen tot die tijd is het afwachten en hopen dat die :x:x:x vooral wegblijven!
Spannend meid en is sowieso toch fijner zonder ziekenhuisbezoeken zwanger te kunnen worden.. ik vond het er ook inhakken, moesten telkens een eind rijden ervoor en weer testen doen, dan is het een stuk fijner als het gewoon thuis kan lukken
Ff van me afschrijven... Met nog ruim een week voor mijn nod lig ik in bed soort van misselijk maar toch ook weer niet helemaal. En steeds en opkomend "zeurend" gevoel links onder wat komt en gaat. Probeer er uiteraard niet al teveel mee bezig te zijn maar wat je voelt kun je ook weer niet ontkennen! Nog even geduld en dan weten we of mijn vermoedens kloppen of niet. Zooo spannend weer dit.... manlief ligt al lekker te slapen en ik ben maar wat blij dat ik hier nu even mijn gevoel kwijt kan . Om nu mijn man wakker te maken om te vertellen over mijn vermoedens ...
Het blijft spannend, de week voor je Nod voel je vaak van alles als je probeert zwanger te worden. Helaas blijft het afwachten... Succes deze week!