Gewone CB licht Posi , Digitale niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marissss, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marissss

marissss Lid

6 feb 2009
    28
    0
    0
    Hoii Dames!

Ik heb even een vraagje of meerdere dit gehad hebben;

Ik heb 3 gewone CB testen gedaan, en was bij alledrie licht positief ( beetje zoals het 3e plaatje op de bijsluiter)
    Nu wou ik iets meer zekerheid ivm vmk vorige keer, dus deed ik een digitale CB en die zegt niet zwanger.

Heeft iemand van jullie dit ook gehad en was toch zwanger?
    Groetjes Maris

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    de digitale schijnt behoorlijk wat HCG nodig te hebben.. over paar dagen nog keer testen?

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

de digitale deed ik al 9 dagen na mijn ei en deed het gewoon, terwijl de gevoeligste kv testen van 2 voor 5 euro heel licht positief waren, dus valt denk ik best mee

de CB met conceptieindicator kan je zelfs al 4 dagen voor NOD gebruiken staat in de bijsluiter

4. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik kan niet zeggen dat de digi meer hcg nodig heeft. Bij mijn eerste zwangerschap teste ik op dag 25 positief er stond "zwanger" (12 dagen na ei). terwijl een test van matecare geen 2e streepje aangaf!
    Maar het ligt denk ik meer aan de persoon, hoevel hcg je aanmaakt...

5. SeaShell

mijn hcg was gister 480, als ik dat :19 doe ( 19 dagen geleden positief getest 4 dagen voor NOD) kom ik op een hcg waarde( 4 dagen voor NOD) 25 uit.. dus zou ik met een hcg waarde van rond de 25 positief hebben getest, dus hij is denk ik redelijk gevoelig,

ik vond hem iig nog beter als de goedkope kruidvat..

maar heb je ondertussen nog getest meid?
    hopelijk worden je testen steeds donkerder!

liefs daantje

6. marissss

marissss Lid

6 feb 2009
    28
    0
    0
    Hoii Hoii!
    Allereerst bedankt voor de antwoorden!
    Ik heb inmiddels ook met matcare getest, en die gaf ook een licht streepje!
    Raar dat de ene test ooit wel positief is en de andere niet.
    Zo lees ik veel dat KV testen snel positief zijn, en bij een ander juist weer niet
    We hopen maar op het beste dit keer , en wil zaterdag ochtend nog een test doen, dan zal hij donkerder moeten zijn.
    Ga gewoon cb met indicator halen, als daar bijstaat dat hij 4 dagen voor je nod al werkt.
    ( heb vorige maand vmk gehad, dus kan ook zijn dat men eisprong later is geweest?)
    Groetjes Maris

7. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Super! en een streepje is een streeje, nietwaar?
    het verschilt gewoon sterk per persoon.
    Hier alvast: gefeli!

8. gimena

gimena Niet meer actief

9. SeaShell

@ Gimena;
    ben je ongi geworden :( .. hoop dat de volgende ronde raak mag zijn!

ben je ongi geworden :(

de digitale met conceptieindicator die kan je al 4 dagen voor NOD gebruiken volgens de gebruiksaanwijzing, en heb ik ook mee getest 4 dagen voor NOD..

die CB met een + geven best vaak een dun pennestreepje en blijken achteraf vals positief, zelfde als de kruidvat + test
    je mag trouwens nooit uitgaan van de streepjes uit de CB digi.. daar staan altijd twee streepjes op, ook al ben je niet zwanger, dit staat ook in de gebruiksaanwijzing vermeld.

liefs Daantje

10. gimena

gimena Niet meer actief

neej ik ben niet ongie.
    en bij de kruivat testen heb ik ook een heen mini klein 2e streepje 2 voor 5 euro
    en neej het is geen penne streepje

11. gimena

gimena Niet meer actief

als je ongesteld ben ga je toch niet testen lijkt me :rolleyes:

12. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik had dat ook.. Op een vrijdag toen ik net over tijd was deed ik de gewone cb en was een licht positieve plus.. De digitale zei ook niet zwanger.. en 3 dagen later op maandag deed ik die digitale en stond er zwanger 1-2 dus kan wel kloppen hoor

13. SeaShell

Je banner staat op dag 2 vd cyclus, dan ben je toch ongi? Of is je banner verkeerd?
    En er zijn genoeg meiden die ongi zijn en testen omdat ze denken ongesteld te zijn tijdens de zwangerschap haha ;)

14. gimena

gimena Niet meer actief

neej want als je er op klikt kan je het zien! want anders vul ik hem opnieuw in!
    ik ga niet met een oude balk rond open als ik al ongesteld ben geworden!
    ma ik ben nog niet ongesteld dus ik laat heb nor lekker op de deze :)

15. SeaShell

Als ik op je banner klik krijg ik ook gewoon een schema te zien dat je op cyclusdag 2 bent en over 25 dagen kunt testen, of ligt het nu aan mij, ben nogal blond haha
    Liefs daantje

16. gimena

gimena Niet meer actief

als ik ongesteld was geworden begon ik weer met over zoveel dagen heb ik me eiersprong.
    4 dagen overtijd ben ik nu

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    dat klopt wel gimena, maar je banner zegt idd. dat je over zoveel dagen je vruchtbare periode hebt.. dus een nieuwe cyclus bent ingegaan.. maar volgens mij doen deze banners dit automatisch.. gaan ze weer opnieuw beginnen, maar kan ik ook mis hebben...

De normale digi heeft voor zover ik weet wel wat meer hcg nodig.. die met conceptie indic. niet.. die kun je al vroeg doen...

naar de streepjes kijken van de digi mag niet.. dat telt niet mee.. zelfs mijnman krijgt 2 streepjes.. (staat uiteraard wel NIET ZWANGER op..whahah)

18. gimena

gimena Niet meer actief

haha nou zou niet goed zijn als je man zwanger zou zijn!
    thnx voor je reactie :) :)
    xxx

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Hoi!
    Ik heb gister twee keer getest met de digitaletest van clearblue. Op test 1, met ochtendurine kreeg ik zwanger. Maar toen ik nog een keer teste in de middag zei de test ´niet zwanger´.... Heel vervelend, officieel zou ik vandaag moeten kunnen testen, maar door het onduidelijke van gister wacht ik nog even tot morgenvroeg af. Ik hoop dat de eerste test gelijk gaat krijgen...
    Gr Maaike

20. SeaShell

Dat is idd vervelend meid! Heb je wel de digi met conceptie indicator gedaan? Die is bedoelt om 4 dagen voor nod te gebruiken , die andere meer vanaf nod, en anders alleen met ochtendurine
    Maar je bent gewoon zwanger hoor, want anders zegt je eerste test niet dat je wel zwanger bent als hij niet voldoende hcg opspoort :)

Liefs Daantje

Deel Deze Pagina