Wat ik precies die dag ga doen, geen idee, maar was toch echt nog niet van plan om dood te gaan, en al helemaal niet vlak voor de kerst, daar heb ik het dan veeeeeel te druk voor
De dag dat mijn man zijn kerstpakket krijgt haha dus dat wil ik toch nog wel ff meepakken en verder ben ik thuis met onze dochter en zal ik overdag wel ff de tv wat langer aan laten staan om al het 21-dec nieuws over de hele wereld te zien want het zal wel echt zo'n dag worden dat het nergens anders over gaat
Ik geloof er totaal niet in. En als de wereld toch vergaat; dan ga ik met een feestje. ben die dag jarig
21 december ga ik lekker vroeg mijn bed in aangezien het de volgende dag een drukke dag wordt, ben dan jarig
Het zijn de voordagen voor kerst en ik ben dan hoogzwanger... dikke kans dat ik me koest hou... Ik ga er lekker voor zitten, dat einde van de wereld , en dan sta ik de 22e weer lekker op.
Ik werk niet op vrijdag en hoop dat m'n vriend die dag ook vrij is, zodat we wat leuks met z'n drietjes kunnen doen.
Ik ben dan gewoon aan het werk. Denk wel dat er misschien een nieuw tijdperk aan komt. Hopelijk 1 waarin mensen wat liever voor elkaar zijn.
Het zou niet meer zozeer om de maya kalender gaan. Planeet x zou er voor zorgen dat een groot deel van de wereld niet meer leefbaar is en er dus nog maar 1/3 overblijft. Planeet x zou een sterkte magnetische kracht hebben en op 21 december het dichtst bij de aarde staan. De planeet zou nu al onderweg zijn en achter de zon staan. Daar zouden ook alle orkanen, overstromingen en het onweer vandaan komen. De planeet zou tot april te zien zijn en zou zorgen voor een nieuw tijd zoals de ijstijd.
Geen idee, ik ben dan hoogzwanger van de 4e. Ze zeggen dat de maya's een nieuw tijdperk voorspellen. Maar wat Merryl schrijft, heb ik ook gezien op National Geographic. En zou mij niks verbazen als dat staat te gebeuren, en dat tevens het nieuwe tijdperk wordt (de ijstijd dus)
Ik geloof niet dat de wereld vergaat. Maar wel dat er een nieuwe tijdperk aankomt. Die niet zozeer met het weer te maken heeft maar meer met ons mensen. Ik denk dat we nou een tijd in een materialistische wereld geleeft hebben en dat er nu langzaam een overgang komt waarin de wereld weer wat meer spiritueel en socialer word.
Ik geloof er niet in, al zovaak zijn er voorspellingen geweest die niet uit zijn gekomen. De wereld zal ooit wel vergaan of onleefbaar worden, maar denk dat dat helemaal onverwachts zal komen.
Grotere onzin kan ik niet vinden dan dit... Maar goed wat zijn wij aan het doen? hoogstwaarschijnlijk het schip leeglossen zodat we kunnen genieten van 2 weekjes bikkelen op de werf en de feestdagen
Uuuhhhh stond er wat te gebeuren dan..? Dat wist ik geen eens! Nee dat geloof ik niet en ik ben waarschijnlijk thuis, helaas hebben wij geen schuilkelder!