Gewoon werken..... De wereld zal niet vergaan, wel zal er een grote verandering komen in hoe wij in het leven staan, mensen zullen spiritueler worden en kinderen die vanaf nu worden geboren hebben dat al meer bij zich.
Alleen die maya kalender houdt op, net als die van ons op 31 december elk jaar. Alleen had hun kalender een grotere tijdsspanne, omdat één van de drie rotaties ,die erin verwerkt zijn, over onze zon om het middelpunt van ons sterrestelsel gaat. We gaan dus gewoon weer lekker verder in een nieuw tijdperk.
Dat van planeet X kan je al doorstrepen. Die zou vanaf juni/juli zichtbaar zijn en steeds groter worden aan de hemel. Tot zover Fabel nummer 1.
zou er hier op zp iemand zijn die het wel echt gelooft...ben ik wel benieuwd naar, niet om te veroordelen hoor, maar gewoon. ben benieuwd hoe zo iemand deze weken beleeft.
Ik doe gewoon wat ik normaal ook zal doen op die dag.. Ik denk dat ik het zelfs vergeet Ik geloof er ook echt niet in.. Hoevaak heeft iemand gezegd dat de wereld vergaat, nou hij is er nog steeds!
Ik ben niet van plan dood te gaan die dag, of uberhaupt snel. We hebben de 21e een verjaardag van een vriendin.
Ik geloof er niet zozeer in, wel vraag ik me af waarom mensen altijd bang gemaakt moeten worden. Veel mensen geloven het niet maar het houdt mensen wel bezig.
Oh ja die Planet X, dat ding is tig keer zo groot als de aarde alleen niemand ziet hem nog.... Beetje vaag toch... En net wat Marnatman zegt die zou toch al vanaf juni/juli zichtbaar zijn....
ik geloof er ook niet zo in de dag ervoor is mijn zoon jarig dus ik denk dat ik dan de rommel van de dag er voor aan het opruimen ben en aan het poetsen haha
Ik ben de 22ste uitgerekend van mijn 2de dochter, echt gezellig (not). Maargoed waarschijnlijk vergeet ik heel die doomsday en zit ik taart te vreten of kerstballen op te hangen ofzo...