Ik ben op zoek naar een leuk (sierraden)doosje voor m'n dochtertje. Ze wordt over 3 weken 1 jaar en iedereen vraagt wat een leuk cadeau zou zijn. Nu dacht ik hieraan, kan ik er haar speldjes in kwijt. Maar waar oh waar vind je leuke doosjes? Wil niet zo een met een ballerina oid in, geen muziekdoosje.
Ik zie altijd bij de Blokker & Xenos van die kitscherige zilveren doosjes met versiersels met gekleurde stoffen binnenkant (paars/roze/blauw etc.) en die zou ik graag willen hebben. Ben alleen te gierig om ze te kopen, wetende dat ik te weinig sieraden heb om erin te stoppen Ik vind ze nevertheless héél erg cool
Xenos heeft idd hele schattige kistjes en doosjes, de kistjes lijken net kleine schatkistjes. Maar ze hebben ook nog kale houten doosjes die je zelf leuk kunt versieren. Ik zou zeggen kijk daar eens misschien dat er iets voor je tussen zit ze hebben genoeg.
Hier in de buurt zit een kado winkeltje die hele gave heeft. Dus zou zelf op zoek gaan bij kleine kado winkeltjes.
Awel daar heb ik nooit op gelet in de winkels Kom zo vaak bij Blokker, maar heb daar nooit op gelet (ook nog nooit nodig gehad ). Kan voor mezelf wel eens eentje in elkaar knutselen, dan heb ik ook eens wat orde in mijn kast. Bedankt voor de tips alvast! Heb ondertussen ook nog wat verder gezocht op het internet, deze vind ik ook wel tof: Juwelendoos mini bloesemh7 | Krokodil
Vind je bij xenos ook stof om ze te bekleden? Pipoos weet ik dat wel een leuke collectie van Tilda stoffen: https://www.google.be/search?q=tilda+swinton&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=aCXbUcrvAcj5PLWBgZgF&biw=1241&bih=550&sei=ayXbUeydLYfwOrfOgJgP#um=1&hl=nl&tbm=isch&sa=1&q=tilda+stoffen&oq=tilda&gs_l=img.3.3.0l10.2775.4706.0.7825.5.5.0.0.0.0.60.253.5.5.0...0.0.0..1c.1.17.img.t3SGFhEUiSI&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48705608,d.ZWU&fp=e6db83ad50d9162&biw=1241&bih=584 Ben wel heel handig met papier maar of hij mij zou lukken om zo'n doosje zelf te knutselen...
Jij vind een ballerina muziekdoosje misschien niet leuk, maar kinderen wel.. Het overwegen waard hoor! Kijk nou hoe schattig: Dedanswinkel.com
Hema heeft ook vellen papier en stof van dit soort. Ik weet niet of alle hema's het verkopen hoor. http://www.hema.nl/winkel/hobby-en-vrije-tijd/hobby/stoffen/6-handwerkstoffen-(45100245)
Als kind vond ik dat ook al verschrikkelijk... Heb er ooit een gekregen toen ik klein was, maar heb dat ding nooit meer opgewonden. Heb het ook niet zo lang willen gebruiken omdat ik het echt niet tof vond... Link van Hema werkt niet op mobiel, straks eens op pc kijken. De grote winkels zullen het wel in hun assortiment hebben denk ik.