Ik denk dat hij nooit meer vrijkomt, zoals al eerder uitgelegd waarom. Verder ben ik er vrij zeker van dat hij zowel in de gevangenis als daarbuiten (mocht dat ooit gebeuren en die kans is heel klein) niet echt een heel fijn leven meer zal leiden - en terecht - er zijn genoeg halve gekken in de gevangenis, of nabestaanden van slachtoffers die hem met alle liefde een lesje willen leren. Hij is zijn vrijheid kwijt en zit in de best denkbare plaats die er is voor hem; de nor.
Te walgelijk voor woorden, en hoop dan ook op meerdere xen strafvermeerdering (elke x 5 jaar erbij). Ik ben het niet eens met geen ene vorm van terrorisme, en ook niet met moorden, aanslagen, zelfmoordaanslagen etc. Ik haat mensen die zich hieraan schuldig maken. Maar het zit me zo dwars dat een persoon als Breivik 'maar' 21 jaar krijgt. Niet te geloven. Iemand als Mohammed B heeft levenslang, voor het moorden van iemand. Deze man heeft een aantal personen meer van het leven beroofd, en verdient minstens levenslang!
dat hij levens lang gevangenis verdient oke daar ben ik het mee eens maar als ik lees dat hij zoutzuur over hem heen en dat in vieren geschuerd moet worden ???? ik weet dat wat hij gedaan is erg is maar als wij dit doen met hem, zijn wij dan net niet zoals hem???