Ons zoontje is 21 maanden. Bij hem komt de ontlasting vreselijk vaak langs zijn pamper heen. Wie herkent dit? Hij is 12,5 kilo en heeft luiers in maat 4, de goede maat voor hem lijkt mij. Hij heeft een gemiddeld postuur, dus ook geen dikke of dunne billen waardoor de luiers niet goed om zijn beentjes zouden zitten. Had altijd pampers en ben nu net Lidl aan het proberen, maar merk met de ontlasting eigenlijk geen verschil.
zou eens kruidvat proberen, die vallen veel breder. Lidl en pampers vind ik aardig hetzelfde vallen. Of je probeert maat 5 van pampers.
Ik zou toch eens over gaan op een grotere maat en kijken hoe het dan gaat. Maat 4 is nog wel erg klein hoor! Dit zou best eens het probleem kunnen zijn. Kruidvat heeft ook maat 4+, zou je ook nog kunnen proberen, en anders gewoon 5.
ik sluit me bij de rest aan als je altijd pampers gebruikt eigenlijk zou ik maat 5 kopen, daar kom je anders toch een keer in... en anders evt kruitvat maat 4+...
Finley zit nu al in maat 4+ van de Kruidvat luiers. Hij is dan wel groter dan gemiddeld, maar dan nog.... Je zou een maatje groter kunnen proberen. Denk toch dat de luiers die je nu gebruikt, te klein zijn. Ik let bij het kopen van luiers overigens nooit op de gewichtsaanduidingen die op de verpakkingen staan. Zodra mijn zoontje doorlekt of striemen krijgt van zijn luiers, stap ik over naar een grotere maat.