Bij mijn 2 oudste zag ik altijd weer een nieuwe ontwikkeling eraan komen doordat ze huilerig waren en de vaardigheid steeds probeerde te oefenen. Mijn kleine dame geeft nooit een piep en probeert ook eigenlijk nooit iets. Vandaag lag ze op haar speelkleed en ik keer me om en madame tijgert zo de hele kamer rond letterlijk, dus niet een beetje proberen maar gewoon echt 2 meter verder. Je snapt dat ik enorm verbaasd was! Zien jullie een nieuwe ontwikkeling aankomen gaat het bij jullie ook zo opeens?
Hier ook n btje t geval. Mijn dochter kijkt, kijkt nog eens goed, en ineens kan ze het. Het duidelijkst was dat bij stappen achter een karretje. Ineens deed ze het, inclusief bochtjes draaien en achteruit. Ideaal!
Soms zie ik iets nieuws aankomen, omdat ze dingen met kleine stapjes probeert. Maar soms verbaast ze me. Zo kan ze sinds een paar weken zwaaien. En deze week ging ze al naar opa en oma zwaaien toen ze in de gang stonden om weg te gaan. Terwijl zij nog niet naar haar gezwaaid hadden. Echt grappig om te zien, dat ze al die link kan leggen!