Mijn meisje is oververmoeid, zie mijn eerdere post.. Nu is t zo dat ze gisteravond om 23.30 een voeding heeft gehad. Om 5.30 meldde ze zich pas, en dronk maar een halve fles, 70cc.. Om 8.30 weer wakker, door darmkrampen, huilen deed ze. Ik legde ze aan de borst maar ze heeft misschien 3 min gedronken en viel weer in slaap. Nu slaapt ze nog steeds, liggend op mij. Moet ik ze laten slapen tot ze zelf wakker wordt of wat? Lijkt me dat ze ook moet drinken? Ik weet t niet meer..
Hoe oud is ze en hoeveel minder drinkt ze? Als ze genoeg plasluiers heeft hoef je je geen zorgen te maken. Is ze helder als ze wakker is? Soms hebben ze ook fases dat ze gewoon heel veel slapen en in die fases kan je kijken of ze wel genoeg plast en helder is als ze wakker is. Je kan het flesje ook slapend proberen te geven? Misschien werkt dat
Lees over de fles, maar ook over de borst...... Hoe oud is Je kindje, krijgt ze BV of combi met FV, geen je voeding op verzoek? Over het algemeen kunnen kindjes zelf goed aangeven watze nodig hebben, ze meldden zich vanzelf als ze honger hebben. Zolang ze helderis een voldoende plasluiers heeft is er geen enkele reden tot zorg!
Nadat ik had gepost werd ze wakker en heeft heerlijk gedronken! Ik lees overal dat er niet langer als 4 uur tussen voedingen mag. Maar door die vermoeidheid vind ik t belangrijker om te slapen, want ze groeit goed en heeft genoeg plasluiers. Ik ben de bv aan t afbouwen dus idd en fles en borst!
Je kind mag eens per 24 uur 6-8 uur tussen de voedingen laten als je verder gewoon op verzoek aanlegt. Bij kunstvoeding heb je op dat punt minder vrijheid en flexibiliteit.