Huren autostoeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door StAr80, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StAr80

StAr80 Lid

9 jan 2011
    8
    0
    0
    Melbourne, Australie
    Wij wonen in Australie en binnenkort gaan we met ons kindje van 1.5 naar Nederland. Daar hebben we natuurlijk van alles nodig en een ding is het autostoeltje.

Nu heb ik al zitten googlen maar ik kan alleen maar babyrent vinden. Die hebben de keuze uit wel 1 stoeltje waarvan ik het merk niet ken. Daarnast - ik denk dat het wel wat veel gevraagd is - wil ik graag een stoeltje dat tegen de rijrichting in kan omdat we dat hier ook voor haar hebben.

Heeft iemand ervaring of kent iemand een bedrijf dat autostoeltes verhuurd. Bij voorkeur in de omgeving van Amsterdam.

Alvast bedankt!

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Hoi gaan jullie naar familie? Anders kan je bragen of ze op marktplaats kjken voor een maxicosi? Vaak betaal je niet de hoofdprijs op mp.

3. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je er eentje wilt laten kopen, heb ik er nog een staan. Als je interrsse hebt, pb je maar!

Edit: was te snel met reageren, ik heb alleen een maxicosi voor tot een jaar ongeveer...

4. Nswi

Nswi Lid

10 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaan jullie ook een auto huren? Want vaak kun je bij de car rentals ook een kinderzitjeerbij huren..

Gr,
    Nancy

5. Nswi

Nswi Lid

10 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Coop

Coop Lid

24 feb 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarom nemen je jullie eigen autostoel niet mee? Hebben wij vorig jaar met de vakantie gedaan, echt supergoed bevallen! :)

7. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    wij hebben voor een vakantie naar engeland bij hertz een auto gehuurd en die hadden ook autostoeltjes voor verschillende leeftijden, maar geen keus uit welk model een model per leeftijdscategorie.

8. StAr80

StAr80 Lid

9 jan 2011
    8
    0
    0
    Melbourne, Australie
    Bedankt voor de reacties! Ik begrijp dat er dus helaal geen bedrijven in NL zijn die babyspullen verhuren?

Wij wilden inderdaad ons eigen autostoeltje meenemen in het vliegtuig maar helaas kan dat niet met de maatschappij waar we mee vliegen en ons stoeltje inchecken wil ik liever niet want hoe ze met bagage omgaan (gooien, vallen etc) ben ik bang dat het stoeltje niet meer veilig is door beschadigingen. Het is toch een duur stoeltje en dus neem ik dat risico liever niet.

We huren in NL geen auto en verhuurmaatschappijen verhuren geen stoeltjes zonder auto! Mijn ouders hebben 2 autos waarvan we er 1 kunnen gebruiken!

Ik ga zeker even op marktplaats kijken, bedankt voor de tips!

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    BabyRent® webwinkel

Bij hun kan je wel een autostoeltje huren alleen weet ik niet of dat bij je ouders in de buurt is??

10. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

bij europcar ken je ook kinderstoelen huren.... en die zit overal dus ook in amsterdam..

11. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik heb er ook 1 te koop

Deel Deze Pagina