Hi, mijn zoontje is nu 6 weken en snurkt sinds hij 2 weken is. zijn neus is verstopt maar er is geen snot of andere tekenen van verkoudheid, overdag als hij wakker is knort hij enorm als hij door zijn neus ademt.. kno doet het af als verkoudheid, of onontwikkelde luchtwegen.. Enig idee?
Hi, maar als mijn zoontje verkouden zou zijn zou er toch iets van snot moeten komen of koorts? Enige wat er is is een verstopte neus, maar die neuswegen zijn vrij
Mijn zoontje was het eerste jaar ook veel verkouden, liep veel en lang te hoesten en klonk vaak benauwd. Uiteindelijk met 16 maanden zijn zijn neusamandelen eruit gehaald. Daarna bijna nooit meer verkouden en totaal niet meer benauwd. Nou weet ik niet omdat jouw kleintje nog zo klein is, maar als het aanhoud misschien over een paar maanden nog eens laten controleren
Mijn dochters waren lawaaiige snurkbaby’s, en hard knorren ook... Is vanzelf overgegaan. Soms kwam er met een nies ineens veel snot mee, maar vaak zag ik nergens snot. Geen idee wat het was, maar ik heb het van meer ouders gehoord - je verwacht zo’n hard gesnork ook niet bij zo’n kleintje, soms klonken ze echt als een ouwe, snurkende vent