Ja ik moet gewoon even verschillende wagens uit gaan proberen en niet blind staren op die peper dure donkey. Voor 200 hoef ik mn huidige wagen idd niet te verkopen!
23 mnd verschil, nooit een duowagen gehad, af en toe wel gemist. Als ik alleen op pad moest met de 2, dan droeg ik de baby en oudste liep of zat in de buggy. Maar echt handig is dat ook niet altijd. Ik zou toch overwegen een duowagen aan te schaffen, zeker als je oudste nog niet (goed) loopt.
20 maand vrschil en hier draagdoek en gewone wagen. We wisselen soms af, baby in wagen oudste in doek. Merendeel vd tijd de wagen binnen en paps en mams beiden 1 kind dragen. Op 't dorp loopt de oudste alles meestal tenzij ik haast heb.
Ik zoek ook een duowagen voor langere afstanden. Nu wandel ik meerdere keren per week naar de stad 20 min heen en 20 min terug. En wat je dan daar nog loopt. Meestal ben ik wel 2 uur aan de wandel dus ik wil een fijne duowagen. Ik zag vandaag de Topmark Toppi 2. Die zag ik op internet en vandaag bij Prenatal. Wat een kleine bak! Ik zie een baby al snel klem liggen.... De tandem met het babynestje zag er dan nog groter uit maar daar lees ik niet veel goeds over qua duwcomfort voor lange afstanden. De dubbele wagens die ik zag staan hadden hele smalle en korte bakken. Wie weet welke winkels de ABC-zoom heeft staan?
In ieder geval de Babydump. Prenatal niet zoiezo. Ik vond de bak reuze groot van de ABC Zoom. Maar ik ben dan ook wel de Stokke wagenbak gewend en die is niet zo groot . De zitjes zijn ook lekker ruim maar toch voorgevormd (niet zo'n buggy-vorm zegmaar, daar zit mijn bijna 2 jarige dochter nogsteeds als een zoutzak in). Over gebruik kan ik verder nog niets zeggen, heb hem pas sinds maandag en de 2e zit nog in de buik