21 maanden leeftijdsverschil, heb jij duowagen/meerijdplankje/draagdoek/anders??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Inge88, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat heb jij bij +/- 21 maanden leeftijdsverschil??

1. Ik heb een duowagen

2. Ik heb een normale wagen met meerijdplankje/zitje

3. Ik heb een normale wagen en de baby in de draagdoek

4. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ja ik moet gewoon even verschillende wagens uit gaan proberen en niet blind staren op die peper dure donkey. Voor €200 hoef ik mn huidige wagen idd niet te verkopen!

2. Bri

Bri Niet meer actief

23 mnd verschil, nooit een duowagen gehad, af en toe wel gemist.

Als ik alleen op pad moest met de 2, dan droeg ik de baby en oudste liep of zat in de buggy. Maar echt handig is dat ook niet altijd.

Ik zou toch overwegen een duowagen aan te schaffen, zeker als je oudste nog niet (goed) loopt.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    20 maand vrschil en hier draagdoek en gewone wagen. We wisselen soms af, baby in wagen oudste in doek. Merendeel vd tijd de wagen binnen en paps en mams beiden 1 kind dragen. Op 't dorp loopt de oudste alles meestal tenzij ik haast heb.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik zoek ook een duowagen voor langere afstanden. Nu wandel ik meerdere keren per week naar de stad 20 min heen en 20 min terug. En wat je dan daar nog loopt. Meestal ben ik wel 2 uur aan de wandel dus ik wil een fijne duowagen. Ik zag vandaag de Topmark Toppi 2. Die zag ik op internet en vandaag bij Prenatal. Wat een kleine bak! Ik zie een baby al snel klem liggen.... De tandem met het babynestje zag er dan nog groter uit maar daar lees ik niet veel goeds over qua duwcomfort voor lange afstanden. De dubbele wagens die ik zag staan hadden hele smalle en korte bakken.

Wie weet welke winkels de ABC-zoom heeft staan?

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    In ieder geval de Babydump. Prenatal niet zoiezo.
    Ik vond de bak reuze groot van de ABC Zoom. Maar ik ben dan ook wel de Stokke wagenbak gewend en die is niet zo groot ;).
    De zitjes zijn ook lekker ruim maar toch voorgevormd (niet zo'n buggy-vorm zegmaar, daar zit mijn bijna 2 jarige dochter nogsteeds als een zoutzak in).
    Over gebruik kan ik verder nog niets zeggen, heb hem pas sinds maandag en de 2e zit nog in de buik ;)

Deel Deze Pagina