Ik denk ook een meisje vanwege de 3 streepjes maar daarboven zie ik wel iets uitsteken of is dat de navelstreng?anders even vragen bij onderzoeken en echo's daar hebben ze er meer verstand van.heeft de echoscopist nog geen geslacht gezegd dan?
ik zeg ook meisje, dikke streep in t midden en 2 smalle erbuiten. heeft de vk ook wat gezegd of niet?
Ik dacht eigenlijk meteen een jongen. Vindt hem wel lijken op de echofoto die ik van mijn zoontje heb. Ik zie ook nog iets uitsteken. Alleen doordat de rest het over die 3 streepjes heeft, ga ik toch twijfelen.
T is een meisje.... rond deze termijn is de clitoris nog vergroot en kan wat uitsteken. Maar een piemeltje zou al veel groter zijn en de 3 streepjes zie je echt niet zo duidelijk bij een knul.
ik zag bij onze echo 3 streepjes en dacht dus direct meisje, en toen wees ze de piemel aan (maar die zag ik niet) dus ze zei: jep, een jochie! Ze zal het wel weten, ze ziet het vaker dan ik
het lijkt mij dat deze echoscopiste het geslacht ook heeft moeten kunnen vaststellen. ts? weet je het echt niet of wil je gewoon de foto showen? (mag ook natuurlijk)
Een jongen, kan echt haast niet missen....! Ps; staan deze foto's ook al niet op een andere babysite...?