Ik heb wel eens gehoord dat je kunt testen of je zwanger bent aan je baarmoedermon. Als deze hard is zou je niet zwanger zijn maar als deze zacht is als je lippen zou je wel zwanger zijn. Zijn hier mensen die weten of dit waar is, die het getest hebben? Ik ben erg benieuwd!
Ik heb dat namelijk ook zoiets gelezen..maar de vraag idd of dat wel zo is ja....Ik heb er ook geen flauw idee van, maar wil het heel graag weten... HOPIN' 4 A MIRACLE.....
Ik heb gelezen dat je baarmoedermond tijdens de cyclus ook veranderd en dat deze zacht, vochtig en de baarmoeder makkelijk bereikbaar wordt rond de eisprong. Volgens mij wordt hij na de eisprong minder bereikbaar en voelt de baarmoeder mond dan weer harder en droog... Ik heb daar alleen zelf geen ervarig mee.
eigelijk kan je aan de baarmeodermond weinig aflezen, anders had het denk ik ook een hoop testen gescheeld. de baarmoedermond kan iedere keer anders staan, de ene keer hoog en de andere keer laag. Je moet ook niet te vaak voelen aan je baarmoedermond , kan wat irritaties meebrengen. Liefs ikke
het enige wat je aan je baarmoedermond af kunt leiden is of je in je vruchtbare periode zit of niet, in je vruchtbare periode ligt je baarmoedermond hoger(moeilijker bereikbaar), en is deze zacht en geopend, en na de eisprong wordt je bbm weer hard en dicht, en zakt deze weer terug in de schede, waardoor je je bmm beter kunt voelen. tijdens een zwangerschap trekt die zich iets terug zodat je baarmoedermond "in het midden" zit maar dat is pas later in de zwangerschap. dus nee je kunt niet aan je baarmoedermond voelen of je wel of niet zwanger bent (jammer genoeg )