Hallo allemaal, Ik ben nieuw en mijn vriend en ik zijn een tijd flink aan het klussen geweest. Nu hebben we afgelopen maand besloten het tot de zomer vakantie rustig aan te gaan doen... Ik ben nog nooit overtijd geweest maar vandaag inmiddels 2 dagen. Gisteravond waren we benieuwd en een test gedaan deze was witter dan wit dus dacht dit is duidelijk, ongi zal vannacht wel komen (komt bij mij vrijwel altijd in de nacht). Ook niet. Vandaag op het werk een aantal keer het gevoel gehad dat t zover was maar als ik naar het toilet ging was er niks aan de hand. Gisteravond nog 'gezellig' gedaan met vriendlief en daarna kwam er wat buikpijn. Dan zal het nu zo wel komen was de gedachte maar nee. Vanmiddag ook ineens wat licht in m'n hoofd en een soort zweetaanval? Nog nooit eerder gehad.... Nu ik dit typ ook weer een lichte kramp maar lang niet zo hevig als ik altijd heb wanneer ik ongi moet worden. Heb gelezen dat sommigen wel 3 week overtijd zijn geweest voor ze duidelijkheid hadden.... Wat een spanning zeg! Hier iemand die hetzelfde heeft als mij? Ik heb net weer tests besteld maar vraag me af wanneer ik het beste weer kan testen als de menstruatie uitblijft natuurlijk... Groetjes!
Misschien sowieso eens in de ochtend met (geconcentreerde ) ochtendurine testen? Hoe zeker ben je van je eisprong? Kan zijn dat doe later is als je gedacht hebt deze ronde succes!
Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van gemiddeld 28 dagen, maar vorige week werd ik ongesteld na een cyclus van 36 dagen. Lichaam doet soms rare dingen met je. Ik heb standaard wat testen (kruidvat 2v5) liggen en heb er tijdens die dagen overtijd twee gedaan en allebei waren ze negatief. Mijn advies: testen in slaan en om de dag een test doen (in de ochtend) totdat je een positieve test in handen hebt of (helaas) weer ongesteld geworden bent. Succes!