Dat zou nog dommer zijn, denk ik... De wereld vergaat en je gaat in een schuilkelder zitten? En dan blijft die kelder onverwoest? LOL
Volgens onderzoek van Franklin (1980) zijn we 50 tot 500 vruchtbare personen nodig om de wereld opnieuw te bevolken (met een nihile kans op 'inteelt'). Volgens onderzoek van Lande (1995) moet je met 5000 vruchtbare individuen zijn. Beetje ruim moet die bunker dan wel zijn Maar mijn punt was meer: Als de hele wereld vergaat, vergaat die met bunker en al, dus een bunker is dan nogal zinloos.
Het is vandaag 31 oktober... Had de wereld de 28e ook al niet moeten vergaan? Tjonge jonge jonge, het schiet niet op zo
Als op 21 oktober de wereld is vergaan, moet ik zeggen dat mij het leven op deze vergane aarde wel bevalt !
Hmmm dan verga jij dus in theorie eerder... zou je ons niet ff een seintje willen geven? Dan ga ik vlug in mijn hermetisch afgesloten stealth-ark zitten, tezamen met 50 mannen (en een handjevol vrouwen om inteelt te voorkomen) en van alle dieren 2?
Moet je natuurlijk wel op ZP blijven en iedere 5 seconden de pagina verversen, anders werkt het nog niet
Kan iemand dan misschien even een datum pendelen? Dan weet ik even wanneer ik mijn ark moet opstarten...