Grote kans dat die man dan zelf niet meer bestaat Vrij kansloos, zo kan je bezig blijven met data noemen. Moeilijk he accepteren dat je niet alles in de hand hebt en dat niet alles te voorspellen valt...
En wat ik ook ongelovelijk dom vind! is dat als je echt gelooft in de bijbel, dan staat daar ook in dat niemand weet wanneer de wereld zou vergaan, als alleen maar god!
maar wat ik niet begrijp hij had het toch zo goed uit gerekednd en de bijbel bestudeert ? dan check je toch van te voren of t wel klopt haha wat n ei die man :S
Volgens mij was toch de bedoeling dat het op 21-5 begon...en 5 maanden zou duren dus uiteindelijk volgens Camping de wereld toch al op 21-10 zou vergaan maar nu zou hij in 1 dag helemaal vergaan ipv 5maanden dood en verderf te zaaien
Nou die kerel blijft ook aan de gang met zn voorspellingen, zullen vast weer ontzettend veel mensen hem gaan geloven. Hopen dat er niet weer zon drama gebeurd als vorige keer, met die moeder die haar kinderen wou vermoorden. Word nu toch wel tijd dat ze die man is gaan oppakken!
Ik snap best dat de wereld zou kunnen vergaan hoor; inslag van een meteoriet, atoombommen, hele hoge stijging van de zeespiegel, temperatuurverandering die de mens niet kan compenseren ... kan allemaal. Ik denk ook dat "de wereld vergaat" ook meer synoniem zou moeten worden gezien met "de mensheid vergaat". Ik geloof ook echt wel dat ooit de wereld zal vergaan, maar dat zal echt niet op 21 oktober zijn Meer over een paar honderdduizend jaar ...
Zondag avond die film op rtl 4 gezien 2012 daar ging wel iets mis met de wereld. Was trouwens weer z.n Amerikaanse rampefilm ach vond hem wel leuk en gaf me even wat ontspanning met een ziek kindje
wat mij dan weer opvalt is dat het einde der tijden altijd op de 21e van de maand schijnt te moeten vallen .... 21 mei, nu weer 21 oktober, en volgend jaar 21 december ... waarom de 21e?
Ja inderdaad....zelf Jezus niet! allemaal lariekoek. deze man wil niet aftreden omdat hij het fout heeft. en gaat zo tijd rekken lijkt het wel. valse profeet??
Whahaha geweldig, wat een achterlijke vent. Als er nu nog mensen zijn die dat geloven dan sporen ze niet... Ik moet meteen denken aan een quote uit mijn favo serie; Giles:"It's the end of the world" Buffy,Willow&Xander:"Again?!"