Trouwens; ik dacht dat die vent had gezegd dat ie zou stoppen met prediken als het deze keer weer eens een keertje niet doorging?? Waarom dan nu toch weeeeeeeeer zo'n domme nieuwe voorspelling (en weeeeeeeer heel wat zelfmoorden in gang zetten...bah)
Die man moeten ze gewoon opsluiten joh.. Er zijn mensen die ontslag hebben genomen en ook zelfmoord hebben gepleegd.. Hij is een grote leugenaar.. Ik geloof wel dat de wereld ooit vergaat.. Misschien wel vandaag, morgen, overmogen of op 21 oktober.. Maar dat weet niemand..Alleen God. Als God wilde dat de mens het mocht weten, dan stond het wel in de Koran en in de Bijbel.. vind allemaal onzin van die man.
Nou hij gaat gewoon door.. Denk dat hij gewoon aandacht wilt. Mensen die hem geloven en volgen vind ik heel erg dom..
Heeft hij geen twitter ofzo, zal ik hem eens van Jetje geven Nee serieus, ik kan hier echt niet tegen. Ondanks dat ik het voor 95 procent niet geloof, is die 5 procent in mij toch best zenuwachtig geweest afgelopen zaterdag. Wat the fuck wil hij hier mee bereiken? Gewoon een vieze oude mediageile vent! Zijn kans om naar de hemel te gaan is wel heel erg klein geworden denk ik!
Nou inderdaad zeg, de eerste keer in de bios vond ik hem aardig indrukwekkend maar heb zondag serieus zitten lachen om bepaalde stukjes in die film. Best kansloos
Ja dan kan ik niet, Jammer dan, stelt hij het maar weer uit. Ben wel blij dat ik dan de geboorte van mijn kind mee mag maken van deze beste meneer Camping. Maar ik hoop echt, dat er een gek is die deze man zo hard neerknalt met een 9 mm.
He verdorie dan ga ik mn 23ste verjaardag net niet halen Sorry ik geloof er niet in. En dan als nog alst wel gebeurd hou je het toch niet tegen dus waarom je dan druk maken. Er is in de hemel vast ook ZP.
Die film 2012 is echt te slecht Wel praktisch hoor die voorspellingen. Weet je direct waar je aan toe bent *iedere keer*
Net een dag na m'n verjaardag en 2 dagen na m'n dochters eerste verjaardag, fijn dat ik die nog even mag meemaken
En het erge is, dat mensen die hem al enigszins geloofden, dit nu waarschijnlijk nog sterker zullen doen. When Prophecy Fails - Wikipedia, the free encyclopedia
Ah God, die geweldige leuke lieve man Ja DIE zal het vast wel weten. Want een boek met verhalen geloven we wel, maar een man die eenzelfde predict geloven we niet. Misschien heeft God het hem allemaal wel ingefluisterd? God is toch zo machtig? Kan hij dat vast ook wel.
Volgens mij klopt dat hoor dat binnenkort de wereld vergaat, dit jaar nog denk ik, dan zal het vast op die datum zijn. Heb de afgelopen weken ook alleen maar nachtmerries daarover, dat de wereld vergaat en over vulkanen en tsunamies enzo :S Vroeger had ik nooit zulke enge dromen. Het kan toch geen toeval zijn dat ik daar telkens over droom, het moet vast een teken zijn ofzo :S Ik zou er niet over spotten hoor, want dan wordt God erg kwaad en dan gebeurt het sowieso binnenkort. Bidden, bidden, bidden, dat is het enigste wat we nog kunnen doen