Okey sorry maar deze opmerking vind ik wel heerl hard richting de gelovigen ik snap best dat je niet geloofd.. doe ik ook niet maar zo is het wel heel hard..
Ik zou die man echt niet geloven,hij voorspelde ook,dat Jezus in 1994 weer terug zou komen. Nu ben ik gelovig,maar als dat zo was,dan zou ik jezus in levende lijve willen zien,maar niemand heeft hem gezien,dus ik wacht maar tot dat ik hem in het hiernamaals tegen kom.
Tsj ieder zn ding ik zou dan alleen geen kinderen meer op de wereld willen zetten als ik zeker zou weten dat de wereld nog dit jaar vergaat, en zag in je berichtjes dat je net hebt besloten dat je voor een 2e kindje gaat. Ik bedoel dit niet onaardig verder maar die gedachten begrijp ik dan niet zo heel erg goed
Ik wil juist een tweede kindje op de wereld zetten zodat God misschien toch wat medelijden met mij en het kindje krijgt en het allemaal iets gaat uitstellen. Het is toch zo zielig voor het bebietje dan he
@aLeV84. mag ik zeggen dat ik dat heel apart vind bijzonder dat je op zo'n manier gelooft! goed bedoeld hoor meid!
snoopyyy halloo het was wel cynisch bedoeld he hahaha, maar serieus er zijn gewoon zulke gekke mensen die er dan echt zo over gaan denken he, hoe naief kan je toch zijn ??
hahaha ja weet ik veel Ken je verder niet van andere berichten dus ja zou zomaar kunnen toch dat je zo denkt
Omdat dit topic toch in relatie staat met het geloof, sluit ik dit topic. Volgens de regels van zwangerschapspagina is het niet toegestaan om topics over geloof te openen.