Hoi, Even een vraagje, ik probeer een doos videobanden te verkopen die ik nog heb liggen. Tot nu toe geen reactie, daarom vraag ik me dus af: kijken mensen eigenlijk nog wel videobanden (ik doe ze immers ook weg omdat we geen videorecorder meer hebben )? En waar kan ik ze in hemelsnaam naar toe brengen om te zorgen dat ze nog door iemand gebruikt kunnen worden? Ik vind het zo zonde om maar in de vuilnisbak te gooien!
Ja, hier ook nog een videorecorder. Maar gebruik die alleen voor filmpjes voor de kids. Ik haal 5 video's op voor 1 euro bij een 2e hands winkel. Die geef ik aan de kids bijv in vakanties als het slecht weer is Zijn het films voor volwassenen die je aanbied?
nou neee...dat gebruik ik al sinds 1999 niet meer Dat beeld kun je niet meer bekijken op onze tv...1 grote vlek, ha ha Naar de kringloopwinkel brengen?
Wij hebben een paar jaar geleden nog een viedeorecorder gekocht hoor. Zo kunnen de kids al mijn oude disneyfilms kijken
Wij hebben 2 jaar geleden een combi video/dvd gekocht bij de aldi. Erg handig aangezien ook ik heel veel (toen dure) disneybanden heb, die kunnen mijn kinderen nu dus nog steeds bekijken
Heb hier via marktplaats zo'n 20 Disney VHS banden gratis op kunnen halen. Vrees dat je er weinig tot niets voor zult krijgen.
Je kunt ze ook omzetten naar dvd, heb je er uiteindelijk toch nog wat aan. Maarja dan moeten ze daarna alsnog weg kringloop?
of aan een zorginstelling geven! zijn zat (kinderen of volwassenen) mensen met een verst. beperking die het geweldig zouden vinden!
Ja voor volwassenen. Is wat sci fi, romkom, actie etc. Misschien dat sci fi liefhebbers toch voornamelijk al een dvd of bluray hebben
Zouden die ook niet al aan de dvd zijn? We hebben de films ook al op dvd of op de hard disk staan. Is nu dus echt de banden die ik kwijt wil.
Ja daar ben ik ook achter Ze staan nu ook gewoon op bieden zonder vraagprijs, maar zelfs dan... En kringloop dus misschien ook niet meer...
tja. ik denk toch gewoon in de kliko ermee. hier liggen er zat op zolder. bij een komende verhuizing gaan ze allemaal naar het grofvuil. moet trouwens gelijk aan de recycle reclame denken met dat lingo tutje. V-I-D-E-O