Ha meiden! Ik lees nu verschillende topics waarin we gezellig met elkaar wachten, dus ik dacht; misschien leuk als we dat gewoon gezellig hier met elkaar doen, net als met je NOD Dus meiden; wees welkom hier!! Dan kunnen we elkaar een beetje zoet houden en vermaken Ik zal hieronder gelijk een lijstje maken, willen jullie die aanvullen? Succes met wachten! We kunnen het!!! Ps..Als het topic beter thuis hoort in het bevallingstopic, dan zie ik het wel Uitgerekende data: Loesje86: woensdag 30-11
Ja hier vooraan op het wachtbankje ! Ik was 18 -11 uitgerekend. Maar helaas niks nada noppes. Nu wordt ik vrijdag gestript dan ben ik 41 weken
hier nog geen bevalling hoor helaas , denk niet dat ik me hier voor hoef te stellen !! dek dat iedereen inmiddels wel weet wie ik ben ...
Ik ben vandaag precies 40 weken zwanger van ons eerste kindje. Dus ik wacht gezellig met jullie mee! Mocht ik voor zaterdag niet spontaan bevallen, dan word ik zaterdag gestript....
Wat een verschil tussen regio's zijn er ook. Hier houden ze aan per 41 weken strippen voor mij vrijdag dus. En met 42 weken het ziekenhuis. Vorige week ben ik ook in het ziekenhuis geweest ivm klachten zwangerschapsvergiftiging. Maar daar vonden ze niks raars dus mocht weer terug naar verloskundige. Toch stiekem teleurgesteld want van onze eerste dochter werdt ik met 40 weken en 2 dagen ingeleide ivm te weinig vruchtwater. Raar hoor al die dubbelen gevoelens
ik ben ook aan het wachten Ik ben maandag 28-11 uitgerekend (banner loopt dag achter, geen zin om te wijzigen) en het ene moment vind ik het wel prima dat hij nog even lekker alleen van mij is maar op andere momenten (tijdens voorweeën nachten...) ben ik er klaar mee! Maar heb nog iets te veel spanning om me heen door het werk van mijn man, ben dus bang dat het nog wel even op zich zal laten wachten!
Ik wacht ook gezellig mee! Uitgerekende datum: 2 dec. Mag van mij nu wel komen. Ben klaar met alle ongemakken...
Jaaaa ik doe mee met (on)geduldig wachten! Ben 2 dec. uitgerekend... Heb al best lang harde buiken, en sinds eergister ongesteldheids krampen, buikpijn, kweeni, voel t wringen aan alle kanten en wil zo graaaagg!! Beeld me vast van alles in........!
Hier was ik weer! En nog steeds zonder beebje! had zo gehoopt dat het vannacht zou beginnen. Ik heb nog nooit zo verlangd naar buikpijn/krampen Maar helaas, nog helemaal niets! Hoe komen jullie je dagen nu door? Ik verveel me best wel eigenlijk. Kom expres maar laat uit bed, lang ontbijten en agter de laptop hangen, daarna maar eens douchen en smiddags wel weer zien, meestal ook weer hangen Durf ook niet meer zo ver weg te gaan (heb ook geen rijbewijs) en kan niet meer tever lopen, krijg dan een onwijze steek in mn mild ofzo en moet dan echt stilstaan..... Pfft...dan duurt wachten wel lang hoor! En manlief is ook elke avond pas om 18.30 thuis, dus een lange middag! Zo, moest het ff kwijt
Ik begin me ergens te vervelen, omdat ik vanwege mijn bekken bijna nergens meer naartoe kan. Maar aan de andere kant heb ik ook totaal geen zin in visite. Net een enorme jankbui gehad en waarom? Ik zou het niet weten. Ben er gewoon klaar mee! Met alle klachten en ongemakken. Heb ook nog een peuter van enmt 2 rondlopen die onwijs veel aandacht vraagt. Kan amper lopen van de pijn in mijn bekken, slaap mega slecht waardoor ik gewoon op ben. Nog een uur en dan kan mijn zoontje naar bed en heb ik weer even rust voor 2 uurtjes. Sorry voor het geklaag, ben echt mega blij met mijn zwangerschap, maar met alle pijn en ongemakken niet...
@lv81 Ik merk ook, dat er dagen zijn dat ik heel erg op mezelf ben en geen visitie oid wil. Gewoon lekker alleen met mn man vind ik voldoende. Als ik op visite wil, dan ga ik wel naar de mensen toe! @Loesje Mijn dagen bestaat ook uit lang (proberen) te slapen, oja... laat wakker worden in elk geval en gewoon thuis lekker achter de pc zitten en een beetje in huis rommelen. Mn zwager en schoonzusje die wonen vlak achter ons, dus daar ga ik s middags nog wel eens naar toe, maar ik ben en blijf lekker dicht bij huis! Verder hier geen gekke dingen. Gisteren was de kleine wel ontzettend druk voornamelijk met zn hoofdje of schouders, want kreeg behoorlijk wat steken in mn bekken. Als ik mijn schoonmoeder moet geloven, dan zou hij morgen geboren moeten worden. Die roept al vanaf het begin 25 november. Bij mn schoonzusje heeft ze de geboorte datum ook goed gehad, dus we zullen zien of we morgen ons mannetje mogen bewonderen. Mijn man kan gewoon echt niet meer wachten. Nou, ik ga even de woonvereniging bellen. We zijn 2 jaar geleden in Limburg komen te wonen in een flatje waarvan we wisten dat ze in de toekomst gesloopt zouden worden, maar wanneer was onbekend. En inmiddels is het sloopbesluit gevallen, dus we zijn druk aan het reageren op andere woningen. We hebben gelukkig urgentie, maar ook de rest van de buurt heeft urgentie. Maar goed, we willen nu natuurlijk ook zo snel mogelijk weg!! Nu komt er binnenkort een woning vrij, dit hebben we via via gehoord... eens kijken of we onderling iets met de woonvereniging kunnen regelen, zonder dat we hoeven te reageren via de website. Hopelijk gaat het dan allemaal iets sneller.
mijn dochter ligt al te kletsen in bed de schoonmaakster komt om half 2 (kan het gewoon niet meer zelf) en ik had gehoopt dat ze voor die tijd al een flinke ruk had gemaakt zodat ze weer vrolijk de dag kon doorkomen. Ze heeft vannacht flink liggen spoken, terwijl ze normaal gesproken zo'n goede slaper is. En dat hakt er dan wel in, steeds opstaan, troosten, iets nieuws proberen, maar laten huilen... slaap toch al zo veel 'snachts! Mijn man was gister vroeg thuis... om 21:30! Wist niet wat me overkwam aangezien het de laatste weken standaard 1 a 2 uur 'snachts was! (beetje druk op het werk) Ik verveel me terwijl ik nog meer dan genoeg te doen heb.... heb nergens zin of puf voor! Maar alleen maar op de bank hangen en achter de laptop zitten helpt ook niet echt. Gister naar de ikea geweest, heerlijk om even een rondje te lopen! Mijn dochter vindt het speelhoekje erg leuk dus heb daar een tijdje met haar gezeten.
Haha, dat herken ik ook erg! Eigenlijk nog genoeg te doen qua schoonmaken/opruimen, maar gewoon geen puf voor en zin in! Ik ga zo maar even naar de winkels waggelen, ben ik er toch even tussenuit En manlief is de laatste avonden steeds verplicht met mij rond aan het rijden, zodat ik er toch even tussenuit ben en rijden vind ik heerlijk en hij ook, dus dat komt mooi uit Volgens zijn baas zouden we vanmorgen om 13 over 6 de trotse ouders zijn geworden van een meisje, maar helaas Haha...we blijven hopen!!!
Wij hadden bij onze dochter de weddenschap lopen met data en tijd. Inzet een kilo drop. In totaal 11 kilo. Drop nou had ik een hele snelle bevalling waardoor mijn vriend won als ik een uur later bevallen was had ik gewonnen Deze keer inzet een choco letter maar omdat iedereen zijn datum al ver voor bij is verloopt de wedenschap. Gelukkig is mijn dochter een echte knufkont dus we liggen lekker een hoop op bed met de tv aan. Oei slechte moeder ben ik eigelijk.... Nou ja de laatste dagjes moet kunnen( dit roep ik al 2 weken)
nou ik kom er ook bij zitten hoor.. als het mag.. 11 december zit nog aardig aan het begin van december toch? en ik heb al een nacht flinke weeen achter de rug (ondertussen al weer 3 dagen terug...) toen ook gecontroleerd door de vk en ik heb al ontsluiting. Maar meneer vond dat het toch nog geen tijd was.. Hier kan ik ook bijna niks meer door mijn BI maar voor mij gaan de dagen juist verassend snel? voor ik t weet is het al weer middag.. alleen de tijd tussen 4 en 7 duurt heel lang maar dan is er ook bijna nooit iets leuks op tv dus ik neem nu alles op wat ik niet kan zien en wel leuk vind en dan kijk ik het dan