21 weken en ik voel volgens mij nog niets!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sterre1973, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre1973

    10 aug 2007
    46
    0
    0
    Ben precies 21 weken en voel nog niets!
    Zijn er meerdere dames die hun baby pas laat voelden?
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben vandaag 20 weken en volgens mij voel ik ook nog niets. Soms denk ik het, maar het voldoet allemaal niet aan de omschrijvingen. Misschien dat ik straks bij de 20 weken echo, eindelijk kan plaatsen hoe het voelt.
     
  3. Elly1979

    Elly1979 Actief lid

    14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo Sterre en prinses,

    Het kan zijn dat jullie voorliggende placenta's hebben.
    Je hoort wel vaker dat meiden met voorliggende placenta's het leven wat later voelen dan meiden waarbij de placenta achter ligt.
    Er zijn veel topics over dit feit en heel veel meiden met dezelfde vragen als jullie.
    Volgens mij moet je tussen de 20 en 24 weken het leven voelen.
    Op de 20-weken echo is straks wel te zien hoe de placenta ligt.
    Als jullie je toch ongerust maken, kunnen jullie ook gewoon jullie vk bellen, daar zijn ze tenslotte voor!

    Succes en hoop voor jullie dat jullie de beebjes gauw mogen voelen, want dat is zooo speciaal.

    Groetjes Elly.
     
  4. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hoi,

    Ook hier een voorliggende placenta en voelde tot ik een week of 22/23 was bijna niets.
    Nu roep ik af en toe dat ze wat moet minderen want soms voelt het echt niet lekker als ze draait of schopt.
    Ben wel blij dat ik wat voel maar soms is het een minder gevoel hahaha.
    Het is ook nooit goed he.
     
  5. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Een voorliggende placenta is iets anders dan een aan de voorkant liggende placenta. Dat laatste wordt hier bedoeld. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Ik voelde mijn kindje met circa 18 weken, maar echt duidelijk is het pas sinds 21/22 weken.
     
  6. meisje26

    meisje26 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    maak je geen zorgen ik had ook nog niks gevoeld tot 20 weken daarna begon het in een keer met plopjes. Je zult het snel genoeg voelen!

    liefs
     
  7. Niet meer actief

    Ik voel ook nog niets... Zit er ook op te wachten! Morgen de 20-wkn echo, spannend!
     
  8. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    maak je niet ongerust, want mijn placenta lag er niet voor en voelde ook pas later de eerste plopjes/schopjes, met 21 a 22 weekjes
     
  9. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik dacht met 21 weken dat k een blaasontsteking had bleek later de baby te zijn hihi. Maar het kan best wat langer duren. Bij mij voelde het iet als plopjes maar gewoon alsof de baby ergens langs ging. Ik had de placenta ook voor, weet niet hoe dat bij jou zit?
     
  10. sterre1973

    10 aug 2007
    46
    0
    0
    Zodra ik hem haar voel zal ik het direct laten weten, ben blij te horen dat ik niet de enige ben :) Aanstaande vrijdag heb ik de medische echo.
     
  11. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    succes vrijdag ;)
     
  12. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je bent idd zeker niet de enigste meid, voor "mijn doen" in vergelijking met de andere 2 kids voelde ik de kleine pas goed sinds vorige week...
    voornamelijk omdat de placenta dit keer (net als bij de andere) aan de voorkant ligt, terwijl het bij de andere aan de zijkant zat....


    bij de andere voelde ik ze met het resp. 20 wkn en bij de 2e met 18 wkn...

    nu dit keer met 21 wkn, en pas de laatste 2 dgn echt heel erg veel, dus wees gerust nog even en je voelt het bijna de hele dag door dat je er af en toe "zat" van zult worden...

    succes ;)
     
  13. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    Bij mij lag de placenta aan de voorkant, waardoor ik Tessa met 24 weken pas goed voelde!

    Groetjes Nicol
     
  14. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Pas met 22 wk een heeeel klein beetje hier(placenta aan de voorkant), nu heeft ze al een tijdje de hik en moet er bijna van ..... Hoeft niks te zeggen hoor meis! Maak je geen zorgen!
     
  15. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik voelde bij 17 wk voor t eerst duidelijk iets.nu is t al aardig aan t schoppen....
    de echografiste zei bij mn 20 wk echo :
    je zou in de loop van je zwangerschap best wel wat blauwe plekken kunnen oplopen met dit kindje hihi....t bewoog zo erg....
    mn vriend heeft t nu ook al een paar keer goed gevoeld....de 1e keer met zn wang op mn buik en vanavond met zn handen op mn buik...erg leuk....
    wordt t voor hem nog leuker...
    steeds als ik ff stilzit (zoals nu) dan begint t al....
    op de echo was te zien dat mn placenta erachter ligt.de baby gebruikt t als t ware als kussen hihi.lag er met t hoofdje op..
     
  16. sterre1973

    10 aug 2007
    46
    0
    0
    Ongelofelijk, ik voel het nu sinds 6 dagen, geweldig en elke dag word het meer en meer.
     
  17. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    :D geniet ervan!
     
  18. Niet meer actief

    Het begint in mijn buik net Plopsaland te worden :D

    Leuk hè?!
     
  19. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hoi dames,

    ik heb het idee dat ik wat aan de 'vroege kant' ben, maar voel de beeb nu sinds een week. Eerst met een enkel plopje, maar nu in ontspannen toestand gaat hij/zij (want dat weten we nog niet) behoorlijk te keer! ;)
    Ook mn vriend kan het al een beetje voelen en dat makt het extra leuk en speciaal!
    En vooral als ik in de auto/metro/bus zit is de beeb heel actief! Herkent iemand dat? Echt maf!
     

Deel Deze Pagina