Hai, Gisteren heb ik de angelsound binnen gekregen en hebben we samen zitten luisteren. Eerst getest bij me eigen hart en hij doet het en toen op me buik gezet. Daar hoorde ik van alles. Plopjes, hartje en andere dingen. Het klonk heel zacht en ook ver weg. We dachten eerst dat het me slagader was maar later leek het toch meer op het kloppen van het hartje. Maar hoe weet je nou of het, het hartje van het vruchtje is of dat het me eigen hart slag is? groet snoet
Hoi, Het hartje van de baby gaat een stuk sneller dan die van jou. Als je hem op je eigen hart zet dan hoor je een rustige hartklopping. Als je daarna op je buik gaat zoeken dan hoor je hem een stuk sneller gaan!
Ja dat dachtte we ook te horen, maar toch twijfel of het niet me slagader is. En het klinkt ook zo ver weg. En ik ben best onzeker. Mss van de week nog maar een x proberen. Ben tenslotte nog maar 13,5 week groet snoet
Je moet echt het verschil kunnen horen tussen je eigen hartslag en dat van je kind. Jouw hartslag gaat in rust zo'n 60 x per minuut. Dat van je kindje gaat ongeveer 140 keer per minuut. Het is net een paard in galop
Ik hoorde het al toen in net in de 11 weken was. Als je wilt weten of het het hartje van je kindje is, tel je het aantal slagen dat je in 10 seconden hoort. Vermenigvuldig het met 6 en als het ergens rond de 140 -160 uitkomt, is het je kindje! Ik vind het nog het meest klinken naar een stoomlocomotiefje...
hallo, mijn vriendin heeft steken in haar onderbuik en bobbeltjes op haar borsten. ook heeft ze vochtverlies en is ze soms emotioneel. Wilt dit zegge dat ze zwanger is? We willen een kindje hoor, maar zijn niet zeker of het zover is. Dank u