Oke.. ik word er zo onderhand gek van. Mijn buik is al behoorlijk dik.. de normale leggings zitten niet meer en ook in jurkjes voel ik mij niet prettig... of rokjes. Joggingbroeken passen niet of doen zeer.. Wat moet ik nu aan? Wat dragen jullie met een dikke buik en waar kopen jullie het? Dit gaat zo niet meer... ik raak gefrustreerd en vind mezrlf alles behalve aantrekkelijk. Nog even en ik loop naakt op straat..
Hier in de stad nergens positiekleding te vinden helaas.. en online bestellen wil ik niet.. pas het liever eerst voordat ik iets koop.. zeker nu..
hema en H&M hebben meestal wel wat positie mode.. Misschien dat die in de buurt te vinden zijn? Is ook lang niet zo duur als positie mode uit echte zwangerschapswinkels
Ik draag eigenlijk enkel maar normale leggings met een jurkje/tuniekje/grote dikke wollen trui. Of de trainingsbroeken van mijn man met een basic shirtje/truitje.
Je kunt toch gewoon positiekleding kopen prenatal, miss etam babydump er zal toch wel iets bij je in de buurt liggen? en anders kom je er toch ook wel om iets voor de kleine te kopen lijkt me dan kun je dan toch ook voor jezelf shoppen? online bestellen kun je ook gewoon terug sturen als het niet past binnen 2 weken en meestal gewoon gratis bij wehkamp of h&m of zo. Het word zelfs gewoon thuis opgehaald als je dat wil dus lastig is het niet.
Ik vind het dus wel lastig... prenatal ligt hier 40km verderop.. en zonder auto ff is het lastig.. h&m had het hier niet.. (den helder) Ik geef zelf ook de voorkeur aan goed zittende leggings en off shoulder truien.. maar degene die ik tegen kwam waren allemaal te kort..
Gewoon lekker bij de H&M online bestellen. Als het niet past kan je het gewoon terug sturen. Jurkjes en leggings zijn leuk. Een paar zwarte broeken met jasjes of vestjes en buikbanden zijn bij mij ook goed van pas gekomen en komen nog van pas. Misschien een paar positiespijkerbroeken, maar die draag ik nu met 40 weken en 1 dag zwanger niet meer, omdat ik het niet meer lekker vindt zitten. Op dit moment geef ik de voorkeur aan jurkjes met leggings. Dan blijf je je lekker vrouwelijk voelen en genieten van je buik, ook al heb je het gevoel dat je overal uit bent gegroeid. Als het kouder is kan je er een gebreid vest of bolero over doen.
Ik heb mijn positiekleding besteld bij onlinepositiemode.nl De kledingmaten vallen gewoon goed, alles past en het zit lekker (bij mij dan). Het is ook niet duur en de service is top. Je krijgt ook meteen antwoord terug op mailtjes.
Bij de Wehkamp kan je van die positie leggings bestellen, was er best wel tevreden over. Deze : Miss Etam legging? Bestel nu bij wehkamp.nl
Gewoon online bestellen, en niet bang zijn dat het niet past want zwangerschapskleding zit prima en staat hartstikke mooi. Over je online-bestel-angst moet je je maar even heenzenden, want het is júíst heel handig nu. Tip: koop leggings waar geen naad over de buik loopt, want die zitten later in je zwangerschap niet lekker. Dit linkje al voorbij zien komen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/429313-tip-mama-licious-kleding-korting.html
Heb je geen vriendinnen die al zwanger zijn geweest? Misschien kun je daar wat kleding van lenen? Op marktplaats is trouwens ook wel wat te vinden
Black and bleu in Den Helder verkoopt positiekleding van mamalicios.. Anders is schagen met de trein toch ook te doen..daar heb je de miss etam outlet en zeuvenuursgoed die positiekleding verkopen.
Je hebt geen winkels in de buurt en wil niet online bestellen? Dan zou ik de kledingkast van je vriend in duiken .
Dat probleem ken ik, woon zelf ook in den helder en idd alleen black en blue had wat maar dat vind ik schofterig duur, In schagen zit een outlet waar je het goed koop kan halen, en in schagen zit ook nog een baby winkel dis vrij prijzig maar op de donderdag, vrijdag en zaterdag hebben hun ook een outlet open en die is veel goedkoper