Hoi, Ik zou graag willen weten wanneer je je moet opgeven voor zwangerschapsgym. Ik hoor het graag. Groetjes van Zwemmertje
Ik had me geloof ik met 20 weken opgegeven, daar kon het nog makkelijk, maar je hoort ook wel eens dat die groepen snel vol zitten.
In deze regio doen ze zwangerschapsyoga vanaf 12 weken (2e trimester) en fit rond de bevalling vanaf 7-8 maanden (3e trimester). Die laatste cursus loopt door na de bevalling om dan weer je bekkenbodem en buikspieren op orde te krijgen.
Ik doe daar niet aan, wel aan zwangerschapszwemmen en daar kun je je tot laat in de zwangerschap nog opgeven. Echte aanrader, heerlijk warm, ontspannen en je voelt je licht als een veertje!
Ik heb mij twee weken geleden opgegeven voor zwangerschapsyoga en kan helaas al niet meer meedoen. Helemaal vol! Ik denk dat het vooral ligt aan je wijk/woonplaats, of daar veel zwangeren zijn. Ik zou meteen inschrijven als ik jou was, beter te vroeg dan te laat zoals in mijn geval...
Yoga was bij ons vanaf zo'n 26 weken geloof ik, daar heb ik me met 16 weken voor opgegeven. Gym begint voor mij pas aanstaande woensdag, maar ik ben geloof ik wel als eerste uitgerekend van het groepje. Heb op het laatst (een paar weken terug) besloten toch mee te willen doen aan gym, dat kon gelukkig nog. Meestal moet je je wel op tijd opgeven. groetjes, Snoopy
Hoi, Onze verloskundige had ons er ook voor gewaarschuwd dat je er snel bij moet zijn. Het liefst al vanaf 12 weken. Lijkt raar ik weet het, maar het schijnt echt nodig te zijn. Tinkerbel.