Hey dames... Mijn man wilt ineens een einde maken aan onze relatie,hij begrijpt niet dat ik moe ben als ik elke nacht rond de 7 uur nachtrust heb,en werkelijk alles doe verzin het maar,ik vraag alleen of het licht uit kan wat aan zijn kant staat krijg ik het antwoordt nee het is aan mijn kant,ik zou alles doen,krijg nog rare zinnen naar me hoofd ook bijvoorbeeld ga maar huilen om een voetenzak terwijl ik huilde omdat niks af is en ik ben 38 weken....logische dat je dan gaat stressen...ik weet het niet meer voel me zo ellendig,
Wil je misschien privé kletsen? Je mag me altijd een privebericht sturen. Ik vind je vriend ronduit belachelijk doen!! En Dit kan je al helemaal niet gebruiken nu..Misschien dat hij ook aan het stressen is voor de aankomende baby ? Liefs
Hurk! Sorry hoor maar hij was er ook zelf bij toen je zwanger werd. Maar afgezien dat,het komt nu ook voor hem dichterbij. Misschien is hij bang voor iets? Maar dat mag natuurlijk geen reden zijn om zo tegen jou te doen. Al eens gevraagd waarom hij zo doet?
Egoïstisch is het gewoon,het lijkt wel of hij moet bevallen,ik ben moe er is nergens begrip voor ik doe alles voor de andere kinderen verzin het maar,meneer doet geen vaatwasser oid,mee geloof niet dat hij er zenuwachtig of iets voor is...
Misschien samen met hem en de vk te praten? Misschien kan zij hem dingen over zwangerschap uitleggen en hem zo nodig hulp geven.
Ik ging net naar hem toe dacht even te vragen en zeggen wat ik ervan vindt,ik kreeg als antwoordt nu slaap ik terwijl hij op zin mobiel zat,voor hem is alles ja doe maar koop maar wat je wilt,en nu zogenaamd zeggen dat hij me ook niks meer vindt en geen zin in mij heeft!
Jeetje, een einde maken terwijl je samen een kindje gaat krijgen? Best wat lef zeg. pff lastig, hoop dat jullie er samen uit kunnen komen, ook voor de kids.
Mijn man sliep op de bank zodat ik misschien 3/4 uurtjes kon slapen , zijn kant pfff wat een lul zeg!
Een eind maken aan de relatie terwijl de bevalling elk moment kan beginnen?? Wat een dwaas. Sterkte meid!
Hmm als de baby er straks is zou je willen dat je 7 uur kon slapen. .. Dus als dat (ondere andere) nu al een probleem is, zou ik mezelf heel goed indekken. Een baby krijgen is leuk maar doet ook wat met je relatie. Zorg dat je (schoon) ouders je helpen als dat mogelijk is of dat je andere mensen om je heen om hulp vraagt. Want als dit nu al voor veel stress zorgt, dan wordt de de stress en/of irritaties alleen erger als de baby er is. Succes!
Ik vind dat je man wel erg respectloos jegens jou is? :x Dat slaat toch gewoon nergens op, natuurlijk ben je moe, je bent hoogzwanger! Was hij ook zo toen je op het einde van de zwangerschappen van je vorige kinderen liep? Als dat niet zo is dan denk ik dat er meer aan de hand is dan de zwangerschap en dat je moe bent eerlijk gezegd, zeker als hij kwetsende dingen tegen jou gaat zeggen!
Vind je partner het niet ook gewoon spannend dat de baby snel komt? En doet hij daarom wat stug? Anderzijds mijn partner heeft ook gewoon zijn lampje aan als ik wil slapen. prima doe mijn ogen dicht en slaap wel. kan moeilijk afdwingen dat hij ook vroeg moet slapen of hij dat ik maar later naar bed moet gaan. Wij maken er naar elkaar toe niet zo'n probleem van. Trek gewoon je eigen plan wat je nodig hebt koop of bestel je gewoon. Haal die stressfactoren voor jezelf weg weg.
Bij mijn eerste zwangerschap liet mijn man zich ook veel afweten, liep onze relatie ook wekelijks op een zijdedraadje en was de stress echt enorm. Ik werd ookal opgenomen met 31.2 omdat ik alles nog zelf deed en daardoor me vliezen scheurde. Achteraf was mijn man nog "te jong" en een ongelovelijke lul.. Totdat hij zijn dochter vasthield.. En zag waarom der richtlijnen zijn en waarom ik moe was. want 1 baby maak je niet in 1 dag Nu met de 2e zwangerschap beschermd hij meer en doet hij bijna alles.. Soms moeten ze zien waarom je zo moe ben.. ik hoop dat het bij jouw ook zo is.
juist nu moet ze nog even slapen het is bewezen dat vrouwen die goed uitgerust zijn beter bevallen en herstellen erna. Juist omdat je dan even weinig slaapt! Maar ook dat is met de hulp van je man makkelijk 7 uur hoor, hij een ronde en jij de volgende. Die man heeft gewoon een trap onder z'n kont nodig MAAR dat vergt ook goede communicatie van TS haar kant natuurlijk!
Wil hij er echt een einde aan maken of zijn het gewoon irritaties en ruzies nu je zo tegen het einde loopt? Ik kan mij best voorstellen dat het voor een man ook niet meevalt, tenminste als ik naar mezelf kijk. Ik ben ook best veel moe en soms ook niet de aardigste. Vergeet van alles en moet veel huilen. Mijn man kan daar soms ook niet tegen. Maar jouw man moet wel begrijpen dat je niet zoveel meer kan doen en nu echt voldoende rust moet hebben. Ik zou hem meenemen naar de verloskundige en het ter sprake brengen.
Ik zou het voor nu maar even laten. Hoevaak je ook al zwanger bent geweest en je man die andere zwangerschappen ook heeft meegemaakt ze zullen toch nooit begrijpen hoe het voelt om zwanger te zijn en wat het met je lichaam doet. Zij voelen het niet. Je kunt je nu wel druk maken om zijn gedrag maar dat vergt ook weer energie Die kun je nu juist goed gebruiken. Nog even en dan zit de zwangerschap er weer op en krijg je straks beetje bij beetje weer meer energie. Ik zou het later zeker nog wel bespreken hoe jij hier op dit moment in staat en dat je teleurgesteld bent geweest in zijn steun. Nog even volhouden, succes. Denk nu vooral aan jezelf en laat hem maar een beetje links liggen.
Ik vind zijn gedrag totaal niet door de beugel kunnen. Wat ik me afvraag... dit komt toch niet uit het niets? Het niet in jou in kunnen leven? Hoe was hij eerder met de andere kinderen?