Hoi allemaal, Ik ben al een eeuwigheid niet in de discotheek geweest en nu hebben wij morgen een leuk feest in een discotheek. Ik ben bijna 21 weken zwanger en ga ook mee. Uiteraard drink ik geen alcohol en het dansen is er ook wel af. Ik ben meer van het gezellig kletsen en af en toe een kleine polonaise 😉 Maar nu is er natuurlijk wel harde muziek in een disco. Is dit erg voor de baby voor 1 avond? Wat zeggen jullie (of jullie verloskundigen) ervan?
Ik ben zelf met 25 weken een avondje wezen stappen. Ben niet bij de boxen gaan staan. Maar was na 3 uurtjes helemaal kapot.
Ik ben vorige keer ook wel een aantal keren wezen stappen en dat ging altijd gewoon prima. Ik ga nu weer naar de toppers dan ben ik wel behoorlijk ver (31 weken volgens mij) maar we hadden dit al heel lang geleden. Gepland. Dus hoop dat ik me goed genoeg voel.
Ik ging tijdens de zwangerschap regelmatig mee naar een optreden van mijn man (dj) zelfs met 41 weken zwangerschap nog mee gegaan, geen probleem mee gehad... Ook nooit echt veranderingen gemerkt aan de baby toen
Ik ga vanavond ook gewoon op stap, ruim 29 weken en n tweeling in mn buik. Ik zie wel hoe t gaat, kan altijd naar huis gaan denk ik maar
Ik ben 1,5 week geleden ook de kroeg in geweest en dat ga ik wel vaker maar nu was er een zanger en de muziek stond zoooo verschrikkelijk hard dat je ook echt niet meer met andere mensen kon praten/schreeuwen. Baby girl vond dit niet leuk! Ze was zo verschrikkelijk aan het schoppen dat ik na een half uur weg ben gegaan. En zodra ik buiten stond was ze rustig.
Ik ben een paar weken geleden naar het concert van Dotan in de Ziggodome geweest (gelukkig wel zitplaatsen ...). Daar was ook behoorlijk harde muziek en Dotan is duidelijk groot fan van heel hard trommelen. Baby leek dit wel leuk te vinden en deed vrolijk mee. De verloskundige vond het ook een prima idee om nog een keer wat leuks te doen met z'n tweeën.
We zouden eigenlijk in november naar een hardstyle feest gaan. Hier ben ik toen niet naartoe gegaan omdat ik de muziek te hard vind en er iets te veel mensen op de drugs zitten. Ik wilde het risico niet lopen. Echter, carnaval staat bijna voor de deur (ik woon in Zuid-Limburg) en wij gaan standaard ieder jaar 1 avond op stap in de wijk. Na veel moeite heb ik een carnavalspakje gevonden en gaan wij gewoon die avond. Ook daar zal de muziek hard zijn. Ik denk niet dat het echt kwaad kan. Als het nu iets is wat je ieder weekend doet, maar voor een keer lijkt het me niet erg.
Ik was rond die tijd ook op een feestje met harde muziek en merkte toen dat de baby het echt niet leuk vond, ging flink tekeer in m'n buik en het voelde daardoor voor mij niet goed om te blijven.
Bedankt voor jullie reacties! In deze disco is het voornamelijk après ski en Nederlandstalige muziek. Dus geen hardstyle, dan ontwijk ik ook (andere zaal). En anders kan ik ook mooi optijd bij de eetruimte gaan zitten, daar zal het wel iets rustiger zijn .
Ik ben met 36 weken nog naar Lowlands geweest.. In een tent gestaan bij een flink rockconcert.. Meneer heeft er geen last van gehad
Met 37 weken bruiloft van vrienden gehad (overigens ook met 31 weken) beide met band en dus gewone (harde) muziek. Het springen heb ik maar achterwege gelaten maar verder heerlijk genoten en gedanst. Verder heb ik ook tot 36 weken zelf muziek gemaakt (zit in een fanfare) en daar reageerde dl af en toe ook op en ze vind de muziek nu nog steeds heel leuk. Heb dus zeker niet het idee dat ze er iets aan over gehouden heeft.
Lekker doen hoor! Hier voor het laatst met 35 weken gegaan ( manlief is dj) even een avondje uit lekker met vrienden spa rood erbij hihi ik vond het altijd nog steeds gezellig
Bij mijn eerste zwangerschap werkte ik nog in een discotheek, heb ik tot ruim 30 weken volgehouden. Beebje heeft er echt nix aan overgehouden en ik had ook niet de indruk destijds dat ze het vervelend vond. Lekker op stap gaan dus!
He meid, gewoon je gevoel volgen. Zolang je maar genoeg ruimte hebt ook om te zitten als je dat nodig hebt en vooral vervoer terug naar huis als je vroeg weg wilt. Ik denk dat de baby er weinig last van heeft. Have fun!