Even een vraagje, ik weet dat je het zo uit de verpakking niet mag eten tijdens je zwangerschap, maar mag ik het wel als het in een quiche zit? Hij gaat 45 min in de oven op 180 graden.
Oaw gelukkig maar! Ben gek op zalm dus ik dacht dan maar zo in een quiche met kaas eieren en spinazie thanks dames!
Dat klinkt als een heerlijk recept! In principe mag alles zodra het in de oven of in een pan goed verhit is! Gerookte zalm (van die plakken, wel eerst in stukjes snijden) is bijvoorbeeld ook lekker door een witte pastasaus. Ook verse zalm mag natuurlijk gewoon. Eet smakelijk alvast!
Zeker! Quiche deeg, warm gerookte plakken zalm, verse spinazie, verse dillr, verse petersrlie, 3 eieren, 100ml cremefraishe, 150ml roomkaas met bieslook en ger.kaas Verse spinazie kort laten slinken in de pan met beetje boter en vervolgens goed uitlekken en beetje afkoelen. Eieren roomkaas cremefraishe en bieslook mixen en daar de spinazie en helft vd ger.kaas aan toevoegen. Ik de quichevorm gieten. Plakken zalm erover heen bekleden en bestrooien met verse dille en ger.kaas en vervolgens ong 45min afbakken op 180 graden enjoy!
Dit! Het gaat er meer om dat de zalm vacuüm verpakt is geweest, daardoor kan de listerea bacterie groeien.
Moet je wel heel zeker weten dat hij bij de visboer niet eerst vacuüm verpakt is geweest voordat hij in de koeling werd gelegd. Gerookte zalm op pizza is ook heel lekker!