Dreumes waterpokken en kan elk moment bevallen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ago, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hallo,

Onze dreumes lijkt de waterpokken te hebben. Dacht eerst dat het muggenbultjes waren, maar zie ze nu ook op haar buik en rug en daar kan de mug eigenlijk niet komen gezien ze in pyama en slaapzak slaapt.

Nou ben ik momenteel 38,4 weken zwanger en ik vroeg me even af of we maatregelen moeten nemen voor ons aanstaande 2e kindje en of er risico's zijn.
    Volgens mijn ouders heb ik vroeger zelf wel de waterpokken gehad.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Groetjes,
    Ago

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Beste Ago,

Wat vervelend voor jullie! Het belangrijkste hierbij is of jij zelf de waterpokken ooit gehad hebt. Dan ben je namelijk beschermd. Ook moet je even zeker weten dat het ook echt om de waterpokken gaat en niet om een andere kinderziekte. De huisarts kan dit bevestigen. Ook is mijn advies om contact op te nemen met je verloskundige en graag direct!! Als er twijfel bestaat of jij beschermd bent moet er namelijk bloed geprikt worden en het liefst zo snel mogelijk. Je verloskundige zal je dan verder van informatie voorzien!

Succes!

Groetjes Gea

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hoi Gea,

Dank voor je snelle en heldere reactie. Wij gaan verdere stappen ondernemen!

Groetjes Ago

Deel Deze Pagina