vertellen dat je zwanger bent na een miskraam?

Discussion in 'Zwangerschap' started by nirak, Feb 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nirak

nirak Actief lid

May 19, 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    hallo dames,
    ik heb een vraagje.. mijn mannetje en ik zijn 12weken zwanger geweest helaas is dat in dec. mis gegaan :(
    maar nu zijn we weer zwanger! :D :D :D
    nu bedenk ik me steeds zal ik het wel vertellen aan mijn ouders en mijn schoonouders?! of zal ik lang proberen te wachten?! ik vond het zo sneu voor iedereen ineens geen oma, opa, tante of oom worden..
    hebben jullie een ideetje of ik/we het al moeten vertellen zo ja hoe?! :rolleyes:
    alvast bedankt
    liefs

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik denk dat niemand dat beter kan bepalen dan jullie zelf! Ik zou zeggen: volg je gevoel, dan is het altijd goed.

In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs Monique

3. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    daar sluit ik me helemaal bij aan!

4. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb het gewoon weer verteld...ik heb in januari een miskraam gehad.. de kans is zoo klein dat het je weer overkomt en ALS het dan toch zo zou zijn heb je wel genoeg steun...

5. nirak

nirak Actief lid

May 19, 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    thanx voor jullie snelle reacties!
    vorige keer hadden we gewacht met 9weken maar we gaan volgende week met zijn allen op vakantie en ik kan het bijna niet meer voor me houden ga het ze gewoon vertellen:D
    liefs

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    wat fijn dat je weer zwanger bent!

Gewoon lekker vertellen als je dat het liefste doet.Natuurlijk leeft je familie mee, maar zij baalden echt meer voor jullie dan dat ze het erg voor zichzelf vonden hoor. Familie is er om je te steunen in goede en in slechte tijden, ze zullen alleen maar blij zijn dat jullie nu weer het geluk hebben om zwanger te zijn.

7. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik ga helemaal met jullie mee. Ik heb het zelf ook verteld met 5/6 weken en het is juist mooi als je familie met je mee kan leven. Zeker omdat deze periode voor jullie ook erg spannend is. De vraag is wel wie je precies wilt dat er met je mee leeft, en wie je er liever buiten wilt houden. Dat weet je zelf waarschijnlijk het beste.

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Gewoon lekker vertellen dan hoor meis!
    Is ook voor jullie zelf fijn, want als het goed gaat heb je alles kunnen delen, maar aan de andere kant stel dat het niet goed gaat dan heb je ook juist heel veel steun aan anderen!

Dat si ook de reden dat wij het elke keer weer verteld hebben!

9. mamadolly

mamadolly Actief lid

Aug 16, 2008
    425
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd!
    Wij hebben het mijn ouders en schoonouders ook direct verteld. Mocht het wel weer mis gaan hoefden we die ellende niet met z`n 2 te doorstaan.
    Met de rest wilden we wachten tot we de 12 weken over waren (we hadden al 3 miskramen achter de rug vandaar)
    Maar met 7 weken begon ik al te groeien, dus toen we met 10 weken de 3e echo hadden gehad en alles tot zover goed leek hebben we het verteld aan iedereen.

Maar idd.. wat hier boven ook al gezegd word: volg je gevoel, die weet het best hoe je er mee om moet gaan

10. Ella79

Ella79 Lid

Dec 18, 2008
    68
    0
    0
    Ouders en schoonouders wel vrij snel verteld, rest van de familie wat later. Mijn miskramen waren vrij laat (17 en 11 weken) dus toen wist toch al bijna iedereen dat ik zwanger was.

11. Pompoentje

Nov 20, 2008
    83
    0
    0
    Wij hebben het ook deze keer aan onze ouders verteld. Ik twijfelde eerst wel wou het toch voor me houden, maar het voelt wel fijn als er iemand is die je steunt als het toch weer fout gaat.

12. denise84

denise84 Lid

Feb 23, 2009
    5
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gewoon doen wat je gevoel je zegt!
    Ik ben ook weer zwanger na een miskraam en heb het meteen verteld aan mijn ouders!

Share This Page