Beeb is met 35 weken toch nog gedraaid!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Janneke21, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Vandaag door middel van een echo erachter gekomen dat hij goed ligt! Normaal is het met 35 weken misschien nog niet zo heel erg als dat niet het geval is, maar aangezien hij al de grootte heeft van zo'n 37 weken was het voor ons nu wel belangrijk!

Hij ligt netjes met z'n hoofdje naar beneden en is zelfs al een stuk ingedaald! Hij begint het eindelijk te snappen ;)

Verder kon ze z'n geslacht niet vinden, waar ik even van schrok.. tot ze verder keek en we gelukkig weer 2 enorme ballen in beeld kregen.. jep nog steeds een jongetje ;)

En hij heeft het hoofd van zo'n 37 weken en lijf van zo'n 36,5 weken. Dit kwam volgens haar ook wel omdat z'n hoofdje lekker heeft kunnen groeien omdat hij andersom lag? Hij is vooral wat breder haha. Minder leuk voor mij, maar voor de beeb een gezond teken.

Nou wij helemaal blij! Ik moest het even kwijt!

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    gefeliciteerd....die van mij snapt het nog niet....:( die ligt nog zo dwars als een dubbeltje...

maar wel fijn dat ie goed is gaan liggen!

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Thnx, nou je ziet dat het dus nog kan, ik duim met je mee...

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou die van mij gaat helaas niet meer draaien ik heb een afwijking in mijn bm...dus krijg/mag geen draaipoging...ik ben me al op een ks aan het voorbereiden en inlezen....

5. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Maar hij kan ook niet uit zichzelf meer draaien? Want dat heeft mijne dus toch nog gedaan.. maar dat is bij jouw beebje ook al uitgesloten?

Ik wilde namelijk anders misschien geen eens een draaipoging, aangezien dat toch wat complicaties voor de baby kan opleveren. En stuitbevalling zag ik ook niet zitten en was achteraf door z'n wat grotere hoofd ook niet echt mogelijk geweest waarschijnlijk... Ach ja, hij kán ook nog terugdraaien dit kleine eigenwijsje, maar daar ga ik maar niet meer van uit.

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja ik hoop voor je dat hij snel in gaat dalen en vast ligt...

en over mij ik had ook geen draaipoging gedaan als de gyn dit had voorgesteld...mijn baarmoeder ligt heel rechts en is ipv horizontaal meer verticaal zeg maar...dushij heeft geen ruimte meer om koppeltje te duiken....maar ik vind het wel fijn dat ik nu weet waar ik aan toe ben...nu kan ik me daar op in stellen...toch?

7. Nijntje77

Nijntje77 Lid

24 feb 2009
    20
    0
    0
    regio 040
    Fijn dat ie weer goed gedraaid is!

Hier nog niet duidelijk!

Onze kleine is juist met 37 weken ineens in stuit gedraaid terwijl ie weken goed gelegen had :(
    Veel vruchtwater.

Ben vandaag uitgerekend, maar nog niks hoor..
    Zo weer op controle bij de gyn, kijken hoe ie er deze keer bij ligt.

2 weken geleden wilden ze een draaipoging doen, toen lag ie ineens wel goed.
    Vorige week lag ie helemaal dwars in mijn buik.
    Dus het is een verrassing hoe we m straks aantreffen hahaha.

Een draaipoging wil ik ook niet meer, want die kleine keert toch iedere keer weer.
    Zodra de vliezen breken of weeen beginnen: hup naar het ziekenhuis.

Jammer, want ik wilde deze keer proberen thuis te bevallen.
    hebben een dochter van 2.5 en die is toen ook in het ziekenhuis geboren omdat de ween toen niet goed op gang kwamen!

Hopenlijk blijft jullie kleine goed liggen...

8. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    De mijne heeft het ook gesnapt! :D
    Daalde steeds maar niet volledig in maar gisteren controle gehad en de baby ligt nu goed en helemaal vast dus helemaal happy!

Voor je gevoel komt ie nu ook sneller als hij/zij volledig is ingedaald maar dat is natuurlijk onzin dat weet ik want dit hoeft helemaal niet. Ben al blij dat ik niet hoef te gaan liggen als de vliezen breken.

9. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Maar hoe diep is volledig ingedaald dan? Want daar hadden ze het bij mij niet over, wel dat hij was ingedaald.. Ze moest met dat echo-apparaat echt moeite doen nog bij de bovenkant van z'n hoofdje te komen. Maar zal nog niet volledig zijn ofzo toch?

Deel Deze Pagina