Gewoon omdat ik benieuwd ben naar andere dames! Ik ben momenteel 9+1 en heb de volgende cravings: - zure groene appels - macadamia noten
Bruine boterham (bij voorkeur zonnebloempitten brood) met kaas en walnoten en dan honing er bovenop. Verder datzelfde soort brood met goudkuipje smeerkaas. Verder zit ik telkens heel snel vol. Ik kan niet een gewone hoeveelheid avond eten op. Ik zit dat propvol voor mijn gevoel.
Hier chocomelk ♥️ en verder wisselen de cravings heel erg. Ik kan gewoon wel huilen als ik het geen waar ik trek in heb niet krijg. Terwijl als ik het krijg het me 9 van de 10 keer niet smaakt
Al sinds begin van de zwangerschap: zand dit had ik bij de oudste ook en gaat pas weer over na de bevalling. Ik eet het niet maar eet wel droge beschuiten om het gevoel te evenaren
Eerste weken alleen maar appels. 4 of 5 per dag. Toen een poosje niets ivm spugen. Vanaf 25 weken bitterballen. Nu inmiddels 33 weken en eet alles wat los en vast zit. Vooral heeeel veel zin in sushi en carpaccio. Nog heel even wachten.
Bij de eerste zwangerschap ijs, had een voorkeur voor de ‘drie chocolades’ van Hertog (normaal gesproken houd ik niet eens van chocolade ijs). Kon echt iedere avond wel zo’n bak ijs naar binnen werken. Verder toentertijd vrij weinig eetlust. Nu (tweede zwangerschap) niet echt een specifieke craving, maar wel de hele dag door honger en kan dan ook de hele dag door eten.
Vanalles, heel snel wisselend ook.. Laatst zin in grote garnalen, 8 minuten later niet meer. Broodje kroket.. en Zoute dingen. Vanwege de extreme misselijkheid en braakneigingen durf ik veel niet te eten.
Bij mijn dochter: appels en waterijsjes (bij voorkeur raket, en als ik langs de pomp kwam, standaard solero)! Die appels at ik ook bij voorkeur midden in de nacht. Mijn man is zo vaak wakker geworden van appelgekraak 's nachts, hij heeft er een half trauma van
Deze zwangerschap eigenlijk niets. Bij de 1e was het Sinas Bij de 2e was het kaassoufle met Pindasaus
1ste kindje; van alles, vooral hartige dingen. Nu; alles wat zuur is, zure snoep, citrus vruchten (verse sinaasappelsap.. kan er zo een liter van weg tanken als ik het in huis heb..).
Bij mijn dochter sinaasappels. En het liefste wilde ik ze op een wit bolletje met slagroom eten, maar dat mocht niet van mijn man
Loempia's, maar enkel van een Vietnamese kraam, anders was het niet goed Dus elke dag was ik op zoek naar waar hij stond in mijn woonplaats om er langs te rijden vanuit huis of met een omweg vanuit werk
Bij mij eerste zwangerschap wilde ik overal citroen bij. Citroen in m’n water en cola etc. Mijn tweede zwangerschap af ik heel veel broodjes vruchtenhagel (iets wat ik normaal nooit eet). Deze zwangerschap wisselt het echt per dag. Zo heb ik een keer echt gedroomd over de mc Donalds, vervolgens waren de kiwi’s niet aan te slepen. Ik ben benieuwd wat er allemaal nog gaat volgen!
Ik had in het eerste semester alleen maar zin in broodje vegan hamburger, patat en komkommer/tomaat. Dus dat aten we elke avond En ik at veel ijsjes. Iets van drie raketjes per dag. in semester 2 en 3 geen hamburger en patat meer kunnen eten omdat ik er zoveel van op had ik stond op met Fanta, dat was alleen geen craving, maar tegen de misselijkheid.