Ik maak me een beetje zorgen. Ben 5,5 week zwanger. Afgelopen week enorme stress gehad, daardoor sliep dl niet meer. Ik dus ook geen nachtrust. Gisteravond met haar om 20.00 naar bed gegaan omdat ik zoveel buikpijn heb. Hoewel ik er vanacht zeker 4x voor dl uit ben geweest, heb ik wel goed en lang kunnen slapen. Maar de kramp gaat maar niet weg. Ik heb geen bloedverlies. Hoort buikkramp een beetje bij de termijn? Of kan dit een dreigende mk zijn? Ik herinner het niet van de eerste. Zolang er geen bloed is, is alles nog goed, dat weet ik. Maar wat kan het zijn?
Wat vervelend zeg kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en afvraagt wat dit nu is. Ik herken geen krampen in de buik maar wel een zwaar gevoel alsof ik heftige buikspieroefeningen had gedaan. Misschien je darmen die kunnen ook gemene krampen geven? Veel sterkte en hopelijk blijft alles gewoon goed gaan.
Ik herken het, heb het ook heel erg gehad in de eerste 2 weken. Bij de eerste zwangerschap en deze zwangerschap ook weer. Ben beide keren ook heel erg bang geweest dat het een dreigende mk was. Het schijnt gewoon het groeien van de baarmoeder te zijn, daar gebeurt nu ook van alles. Als je je zorgen blijft maken kun je altijd de vk bellen, wellicht kunnen zij je gerust stellen, maar dit is heel normaal.
Ik had het ook in de eerste week heel erg. Nu tijdje verder heb ik het niet zo erg meer. Schijnt er bij te horen en zolang er geen bloedverlies is is het normaal. Maar begrijp je bezorgdheid heb ik ook een tijd gehad.
Oh gelukkig herkenbaar en hoef ik mij geen zorgen te maken. Zo fijn dat ik het hier kan vragen. In mijn omgeving weet nog niemand het dus kan ook mijn vriendinnen niet raadplegen. Bedankt voor de reacties in elk geval
Ik ben bijna even ver als jou en ik had het van de week. Moest het echt weg puffen bijna. Voelt een beetje alsof je ongesteld wordt, he? Ik heb er aardig wat geGoogeld en het komt heel voor was mijn conclusie.
had het in het begin ook heel erg. kon het ook niet plaatsen want herkende het niet van dl. kon af en toe wel door de grond zakken van de pijn. maar alles is nog steeds goed en groeit fantastisch!