Vraagje voor alle moeders, ik ben zwanger van mijn eerste kindje en nu willen vrienden gaan bowlen tegen de tijd dat ik 21 weken zwanger ben. Is dit verstandig? Ik heb nl. geen idee?! Ik heb nu best wel een buikje al maar volgens mij moet het toch wel kunnen als je voorzichtig doet? Wat denken jullie?
Ik heb zelf nog met 32 weken gebowld. Gewoon uitproberen zou ik zeggen. Voelt het niet prettig aan je buik dan stop je anders lekker bowlen. Kwebbel
Ik ben twee weken geleden nog gaan bowlen, met 27 weken... Nergens last van gehad, enkel oppassen dat je de bol van niet te hoog laat vallen (slecht voor je rug en voor de bowlingbaan)
zijn die ballen niet belastend dan ? te zwaar of zo Ik weet dat ik niet meer mag bowlen van de vk! wand wilde dit vorige week ook doen Maar omdat ik zowiso al veel klachten heb Rug,Steken in onderbuik door kracht gebruiken Dus denk dat het bij ieder voor zich is en gewoon zelf moet uitproberen je kan altijd nog aan de kant zitten als het niet meer gaat
ik ging er eigenlijk gewoon vanuit dat het niet mocht . Iedereen roept altijd van; oppassen met tillen! Tja en die ballen -ook de lichte- zijn nog best zwaar. Zeker na 7 of 8 beurten... En misschien kan het geen kwaad voor de beeb, maar als het in ene in je rug schiet nu omdat je banden en spieren allemaal wat weker zijn, dan zit je ook... Nu zijn wij een koppel dat heel regelmatig ging bowlen (gewoon met z'n tweetjes) maar nu dus niet meer. Maarja misschien is het helemaal niet zo'n risico als ik denk. Dus ik zou hierover even overleggen met je vlos. Misschien geeft zij ook wel aan; luister naar je lichaam. Maar misschien ook weer: beter van niet. Ik zou het dus even checken..
ik hbe ook nog gewoon gebowld... ik snap niet waarom t niet zou mogen.. gewoon niet de zware ballen pakken en te hard een aanloop nemen..
Lieve moeders bedankt voor alle antwoorden! Ik ga gewoon mee en probeer het, als het niet goed voelt ga ik lekker aanmoedigen! Voor de zekerheid kan ik altijd even de vlos bellen inderdaad!
Bel even je VK ja. En laat dan ff weten wat die zei . Ben benieuwd, door jou heb ik ook zin in bowlen gekregen, hihihi. Een nichtje van mij heeft het ook nagevraagd toen zijn ongeveer 20 weken zwanger was en tegen haar werd toen gezegd dat ze gewoon mee kon doen als ze maar rustig aan deed. Maar ben toch wel benieuwd wat ze tegen jou zeggen. xxx
Ik ga mooi niet bowlen, dadelijk moet ik ook weer die zware boodschappentassen tillen als ze doorhebben dat dat geen probleem is.
Wij wouden ook gaan bowlen dit weekend maar toch maar niet, ben nu 30 weken van een tweeling. En ik dacht dat lukt wel maar mijn vriend dacht van niet dus hebben we het toch maar niet gedaan! Groetjes Beebje123 en 31 weken zwanger van twins