Hoi meiden, Misschien iets heel erg raars hoor , maar ben nu ruim 8 weken zwanger en ben al twee cup maten gegroeid met mijn borsten, zijn er meer meiden die dit hebben ? groetjes lief
Ik weet niet meer precies wanneer m'n borsten zo begonnen te groeien maar voor de zwangerschap had ik een goede c en nu zit ik op e Hoop dat het straks allemaal weer goed komt
ja hoor heel erg normaal. daarom hebben ze ook zwangerschapsbh uitgevonden ik ging ook 2 maten omhoog. bij de zwangerschap van mijn zoontje en droeg de zwangerschaps bh al heel vroeg in de zwangerschap bij hunkermoller heb je wel een leuke tegen woordig het zijn niet meer van de rare witte dingen
oef nou begin ik toch wel aan mezelf te twijfelen. Bij mij zijn ze alleen maar wat steviger geworden, maar ik ben nog niets gegroeid qua bh maat sinds mn zwangerschap. Zou dat nog komen?
ik wil ook! ben, sinds ik ben aangekomen oa door pil en clomid, van cup AA naar A gegaan... En nu zijn ze wel iets voller, maar pas mn bh's nog wel.. Dus van mij mag er nog wel wat bij! @ sas, volgens mij verschilt het per persoon hoor! net als symptomen en het krijgen van een buik(je)! Liefss, Taliaa
hoi taliaa en sas, bij mijn eerste zwangerschap ging het ook echt niet zo snel, ging halverwege van een a naar een b en dat is zo gebleven tot na de bevalling. Toen werden ze door de stuwingen groter. Bij deze zwangerschap sta ik er ook echt van te kijken hoor ! groetjes lief
Ik ging ook vrij rap van bescheiden B naar een goeie C, maar nu pas ik weer een groot deel van mijn oude bh's...
De mijne groeiden ook vrij snel maar nu is er wel een constante en het lijkt er soms op dat ze weer kleiner worden. Dus het hoeft helemaal niet zo te zijn dat ze blijven groeien hoor ((gelukkig maar)).
bij mijn eerste zw.schap merkte ik ook niet dat ze zo schrikbarend groter werden. misschien iets of wat, maar nu ben ik net zwanger en begin ook te merken dat ze aan het groeien zijn. mejon
bij de eerste merkte ik haast geen verschil alleen op het laatst en nu morgen dan 8 weken en zijn van b naar c gegaan
Pff weet eigenlijk niet meer wanneer die van mij gingen groeien... Ben in ieder geval van een E naar een G gegaan. Ik wil niet meer! Aan wie kan ik uitdelen?
Ja ben ook flink gegroeid van een B naar een D, en dat was ook al vrij in het begin, en ik wil straks bv gaan geven.. dan schijnt het NOG erger te worden, dus ik kan m'n lol nog op